Poşta Română intenţionează să vândă servicii şi produse ale operatorilor de comunicaţii
Poşta Română intenţionează să vândă servicii şi produse ale operatorilor de comunicaţii prin intermediul reţelei de oficii poştale, prin amenajarea unor spaţii dedicate acestei activităţii, a anunţat compania.
"Poşta Română intenţionează să îşi extindă gama de servicii şi produse distribuite prin sistemul poştal, urmărind încheierea de parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul în reţeaua poştală. În cadrul acestui proiect, compania va lansa conceptul «Ghişeului Telecom», spaţiu dedicat vânzării serviciilor şi produselor oferite de către operatorii de comunicaţii, prin intermediul reţelei naţionale de oficii poştale", se arată într-un comunicat al operatorului naţional poştal.
Propunerile de colaborare şi ofertele comerciale ale potenţialii parteneri pot fi transmise în perioada 1 - 30 septembrie la adresa de mail diversificare@posta-romana.ro.
"Activând pe o piaţă concurenţială, Poşta Română va oferi acest serviciu în mod obiectiv şi nepreferenţial, fără a influenţa opţiunea finală a clientului. În prezent se urmăreşte diversificarea portofoliului de produse şi servicii, având ca obiectiv creşterea veniturilor Poştei Române, prin utilizarea eficientă atât a capilarităţii reţelei poştale, cât şi a resurselor umane şi logistice de care aceasta dispune", a declarat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro