Plăţile online au crescut cu 61% în sistemul PayU faţă de anul trecut. Cea mai mare tranzacţie a fost de peste 107.000 lei

Postat la 18 iulie 2017 88 afişări

PayU România, liderul pieţei de plăţi online, a procesat în perioada aprilie 2016-martie 2017 tranzacţii online în valoare de peste 1,9 miliarde de lei, cu 61% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului fiscal anterior.

Plăţile online au crescut cu 61% în sistemul PayU faţă de anul trecut. Cea mai mare tranzacţie a fost de peste 107.000 lei

În anul 2017, cea mai mare tranzacţie a fost înregistrată în luna ianuarie şi a atins valoarea de peste 107.000 lei.

Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferinţelor românilor care cumpără online. Aproximativ 33% din valoarea totală a tranzacţiilor online a fost alocată produselor din această categorie.

,,Anul financiar trecut plăţile online în sistemul PayU au avut cea mai bună evoluţie din ultimii 12 ani. Din ce în ce mai mulţi români aleg să cumpere online, valoarea medie a coşului de cumpărături menţinându-se în jurul valorii de 255 lei. Plata cu cardul rămâne metoda de plată preferată de români, iar plata în rate devine din ce în ce mai populară, cumulând 16% din totalul tranzacţiilor. Cea mai mare tranzacţie online a fost realizată cu un card înregistrat în Ungaria şi a atins valoarea de peste 145.700 lei.”  a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.

În perioada aprilie 2016-martie 2017, magazinele online din România au înregistrat peste 230.000 de comenzi din 200 de ţări, tranzacţii procesate prin PayU. Topul primelor trei ţări cu cele mai mari comenzi este: Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie. Valoarea acestora a depăşit 47,8 milioane de lei.

,,Cumpărăturile contextualizate definesc comportamentul românilor online. Black Friday rămâne evenimentul care atrage cel mai mulţi cumpărători online, doar anul trecut având loc peste 867.000 de tranzacţii în luna noiembrie. Acesta este urmat de luna martie, luna femeii, cu 818.000 de tranzacţii şi sărbătoarea de Crăciun, cu peste 785.000 de tranzacţii.”  a declarat Marius Costin.

,,Ne aşteptăm la o creştere semnificativă a pieţei de e-commerce, de până la 2,5 miliarde de euro, pentru anul 2017, iar plăţile online vor reprezenta 13-14% din totalul plăţilor, în creştere cu 2-3 procente faţă de situaţia actuală. Trendul principal pe piaţa de e-commerce rămâne, din punctul nostru de vedere, o experienţă de cumpărare omnichannel, cât mai facilă pentru client, în care acesta are parte atât online, cât şi offline de aceeaşi calitate a serviciilor. Din punctul de vedere al plăţilor, vedeta în acest an este plata la un click distanţă.” a completat Costin.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.