Piaţa media din România va ajunge la 3,4 miliarde de dolari în 2016
Piaţa de media şi divertisment din România va creşte de la 2,7 miliarde de dolari, în 2012, la 3,4 miliarde de dolari, în 2016, potrivit ediţiei de anul acesta a raportului PwC Global Entertainment and Media Outlook, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.
După scăderile înregistrate în ultimii trei ani, industria media şi de divertisment din România va intra din nou în teritoriu pozitiv în acest an, valoarea totală nominală a pieţei revenind la nivelurile de dinaintea crizei. Potrivit ediţiei de anul acesta a raportului PwC Entertainment and Media Outlook, piaţa locală de media şi divertisment va creşte de la 2,7 miliarde de dolari, în 2012, la 3,4 miliarde de dolari în 2016, cu o rată medie de creştere anuală de 5,3%. Cu toate acestea, în termeni reali, luând în considerare rata inflaţiei (estimată la o medie anuală de 3,3% de-a lungul perioadei analizate, 2012 - 2016), sectorul media şi de divertisment din România va înregistra o creştere medie anuală reală modestă de doar 2%, se spune în comunicat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro