LIVE: ZF Cei mai mari jucatori din economie. Timpul actiunii 2021

Piaţa de call-center din România estimată la 200 mil. euro în 2012

Autor: Anca Barbulescu Postat la 09 ianuarie 2013 64 afişări

Piaţa românească de servicii de call-center s-a cifrat la aproximativ 200 de milioane de euro în 2012, cu o rată medie anuală de creştere de 10-15%, estimează Vladimir Sterescu, country manager al companiei americane de profil CGS.

Companiile din telecomunicaţii, IT, domeniul bancar, asigurări şi, respectiv, retail sunt cei mai mari clienţi ai call-centerelor la nivel global, iar în România se regăseşte acelaşi tipar.

"Criza din 2009- 2010 nu a determinat schimbări în ceea ce priveşte structura clienţilor din domeniul nostru şi nici actuala perioadă dificilă prin care trece UE nu va aduce modificări în acest sens; recesiunea pe care o înfruntă Zona Euro şi dificultăţile din UE vor stimula însă o dată în plus industria de outsourcing la nivel mondial, în condiţiile imperative ale reducerii cheltuielilor şi optimizării proceselor de business", a arătat Vladimir Sterescu, country manager al companiei americane CGS, cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing din România. "România trebuie să profite de această tendinţă şi să atragă cât mai mulţi clienţi; este un moment foarte bun ca toţi jucătorii din domeniu să acţioneze în forţă în acest sens, astfel încât să stabilizăm o imagine de "hub regional" pentru serviciile de outsourcing de calitate", a precizat Sterescu.

Pentru următorii doi ani, şeful CGS anticipează mişcări ample în piaţă, atât la nivelul companiilor, cât şi al ţărilor cu poziţii importante în domeniu, România având potenţialul uman şi tehnologic să profite de contextul favorabil al industriei. "Trebuie însă o abordare agresivă de vânzări şi promovare atât la nivelul fiecărei companii de profil, cât şi prin canalele oficiale prin care competenţele locale şi industriile de interes pot fi susţinute pe pieţele externe", a mai spus Vladimir Sterescu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
call-center,
România,
country manager
/actualitate/piata-de-call-center-din-romania-estimata-la-200-mil-euro-in-2012-10443975
10443975
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce în Bucureşti nu se pot organiza mai multe concerte sau evenimente sportive, politice, sociale şi chiar economice. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.