Packeta România, fosta Coletăria.ro, anunţă o creştere cu 50% a bugeului de investiţii

Autor: Andra Stroe Postat la 28 octombrie 2021 126 afişări

Packeta România, fosta Coletăria.ro, anunţă o creştere cu 50% a bugeului de investiţii

Packeta anunţă finalizarea procesului de rebranding al sucursalei locale, prin care Coletăria.ro preia numele Packeta România, şi estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu faţă de 2020, se arată într-un comunicat.

Printre obiectivele pe care compania şi le-a asumat odată cu finalizarea procesului de rebranding, se numără: extinderea serviciilor de livrare pe pieţe noi din regiune; implementarea de noi servicii de livrare; dezvoltări tehnologice privind eficientizarea continuă a procesului de livrare şi plată şi creşterea capacităţii de procesare a coletelor prin investiţii în noi spaţii de depozitare.„Ne propunem să le oferim clienţilor români aceeaşi experienţă de livrare”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

De la începutul anului, compania a obţinut o creştere de 166% a cifrei de afaceri, iar reţeaua locală de puncte de pick-up a ajuns la 420 de locaţii. Finalizarea procesului de rebranding presupune şi suplimentarea cu cel puţin 50% a bugetului de investiţii pe plan local, Packeta România crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investiţiilor alocată anului 2021 pentru piaţa locală.

Packeta România estimează creşteri importante în următoare perioadă şi pe segmentul livrărilor Cross Border, volumul livrărilor dublându-se de la începutul anului şi până în prezent, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2020, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii serviciilor de livrare în regiunea Balcanilor, şi, mai nou, în Turcia şi Israel.

În primul semestru, numărul coletelor expediate de companie a crescut cu 131%, la 33,6 milioane, iar cifra de afaceri a depăşit 84,6 de milioane de euro, în creştere cu 138%.

Grupul Packeta a majorat, de asemenea, în prima jumătate a anului, şi numărul punctelor proprii pick-up, acesta crescând la peste 8.000.

În perioada 26 octombrie – 7 noiembrie, compania anunţă şi o serie de reduceri de preţuri.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
livrare,
crestere,
proces,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.