(P) Vivre lansează campania “Ultima şansă: Golim depozitul”

Autor: Publicitate Postat la 03 decembrie 2019 54 afişări

(P) Vivre lansează campania “Ultima şansă: Golim depozitul”

În perioada 3-9 decembrie, principalul retailer online de Home & Deco din România anunţă reduceri de până la 70% pentru produsele aflate în depozitul propriu.

În cadrul campaniei “Ultima şansă: Golim depozitul”, cumpărătorii vor putea achiziţiona produse din toate categoriile prezente pe site - Mobilier, Textile pentru casă şi Covoare, Bucătărie si Decoraţiuni, Corpuri de iluminat, Baie şi organizare, Lifestyle.

Vivre are o ofertă permanentă de peste 100.000 de produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea, şi un istoric de peste 4 milioane de comenzi livrate cu succes.

Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziţia clienţilor destinaţia online unde aceştia pot găsi mobilă şi accesorii potrivite personalităţii lor, platforma funcţionând ca un curator de mobilier şi decoraţiuni.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
depozit,
campanie,
lansare,
produse

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.