Orange schimba semnatura de brand in "today changes with Orange"

Autor: Anca Arsene-Barbulescu Postat la 05 aprilie 2011 63 afişări

Operatorul de telecomunicatii Orange Romania anunta astazi lansarea unei noi semnaturi de brand, "today changes with Orange", prin intermediul unei campanii de 4,5 de milioane de euro la rate card.

Semnatura de brand a fost introdusa pentru prima data in campaniile de comunicare din Franta in noiembrie 2010, iar de acum va fi folosita si in România, urmand sa fie adoptata treptat si in celelalte tari unde grupul desfasoara operatiuni.

"today changes with Orange" continua viziunea companiei lansata in 2008 prin sloganul "together we can do more". Campania de comunicare in valoare de 4,5 de milioane de euro la rate card ce insoteste lansarea noii semnaturi se va intinde pe parcursul a patru saptamâni si include TV, print, outdoor si online.

Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide si adaptat pentru piata din România. Campania include componente inovative ce fac apel la tehnologia de ultima ora: spotul TV poate fi vizionat si in presa prin scanarea unui QR code cu telefonul mobil. Totodata, in câteva statii RATB din Bucuresti vor fi instalate ecrane digitale pe care trecatorii pot naviga pe internet.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/orange-schimba-semnatura-de-brand-in-today-changes-with-orange-8131523
8131523
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.