Operatorii telecom globali trebuie să îşi revizuiască criteriile de măsurare a performanţei
Performanţele operatorilor telecom globali trebuie măsurate după alte criterii, care să reflecte modificările radicale şi rapide din acest sector, informaţiile oferite de actualii indicatorii fiind insuficiente pentru a oferi o imagine de ansamblu managementului şi investitorilor.
"Indicatorii de performanţă folosiţi în mod curent de întreaga industrie, cum ar fi numărul de noi clienţi şi venitul mediu per utilizator (ARPU), nu mai sunt suficienţi să furnizeze managementului şi investitorilor destule informaţii ca să-şi poată face o imagine de ansamblu. Prin urmare, operatorii telecom trebuie să le furnizeze dovezi care să susţină că modelul de business funcţionează bine, că a generat rezultate solide de creştere şi că au un plan de acţiune pentru a susţine profitabilitatea", se arată într-un raport Ernst&Young.
În plus, multe din noile conectări sunt acum generate de consumatorii care folosesc dispozitive multi-SIM, de companii şi de comunicarea M2M (machine-to-machine), astfel încât indicatorul referitor la noii clienţi devine neclar.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro