Ofelia Preda, Veranda Mall: Nu cred că vor fi creşteri record în perioada următoare. Este o perioadă de tranziţie, în care ne adaptăm la schimbările din piaţă
În perioada următoare, creşterea în piaţa de mall-uri va fi mai mică, deoarece suntem într-o perioadă de tranziţie, consideră Ofelia Preda, Leasing Director, Veranda Mall.
„Nu cred că vor fi creşteri record în perioada următoare. Este o perioadă de tranziţie, în care ne adaptăm la schimbările pieţei şi ale comunităţii, menţinând în acelaşi timp diversitatea serviciilor şi brandurilor oferite”, a explicat aceasta în cadrul conferinţei ZF Centre Comerciale 2025.
Ce a mai spus Ofelia Preda, Leasing Director, Veranda Mall:
♦ Noi creştem o dată cu comunitatea şi ne diversificăm. Vorbim de un mall de 35.000 m² care îşi propune să răspundă întru totul nevoilor comunităţii din care face parte. Anul acesta menţinem cu succes o rată de ocupare de aproape 100%, având disponibil un singur spaţiu mai mic de 100 m² care urmează să fie închiriat.
♦ Există chiriaşi care solicită suprafeţe mari, de peste 500–1.000 m², iar în contextul unui grad de ocupare de aproape 100%, atragerea de branduri noi devine o provocare, pentru că este nevoie de soluţii ingenioase de reconversie a suprafeţelor, de înlocuire sau de relocare a chiriaşilor existenţi. La rândul lor, retailerii trebuie să găsească soluţii creative pentru a-şi menţine sau creşte cota de piaţă, pentru a-şi creşte numărul de clienţi, păstrând în acelaşi timp echilibrul calitate-preţ şi derulând un business corect proporţionat.
♦ Anul acesta am acomodat cu bucurie branduri noi la Veranda, mai ales din gama de restaurante şi cafenele, precum Wendy’s, E-sushi, restaurantul libanez Saniour, Tucano şi cofetăria artizanală Parisielle, dar şi noi servicii: un nou salon de înfrumuseţare, un nou barber shop, pet shop-ul Fressnapf, clinica de imagistică M Hospital, un nou cazino, precum şi magazinul CATO în zona de fashion.
♦ S-au realizat cu succes şi câteva extinderi de spaţii: Meli Melo, care şi-a triplat suprafaţa iniţială, şi Animax, cu noul concept extins, care va fi inaugurat în cursul lunii noiembrie.
♦ Mai mult decât atât, studiem varianta în care vom extinde acest tip de atracţii pe toată esplanada mall-ului Veranda, mergând până spre strada Ziduri Moşi şi vizând crearea unei ambianţe cât mai plăcute pentru comunitatea căreia ne adresăm, astfel încât Veranda să fie locul lor preferat, unde vor şti că pot găsi, începând cu zona de exterior, cea mai bună gelaterie, cele mai căutate cafenele, cea mai savuroasă pizzerie etc.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













