O femeie se duce să îşi cumpere o maşină. Când a ajuns la reprezentanţă, surpriză! Ce a cerut i-a uimit şi pe dealeri

Postat la 03 ianuarie 2017 3958 afişări

O femeie se duce să îşi cumpere o maşină. Când a ajuns la reprezentanţă, surpriză! Ce a cerut i-a uimit şi pe dealeri

"Există mai multe categorii de clienţi, de la companii cu o politică de achiziţie bine definită, care clasifică pe fiecare nivel ierarhic tipul maşinilor permise ca brand, model, motorizare, buget, perioadă de utilizare şi rulaj maxim, până la companii care fac achiziţii în funcţie de oportunitatea de pe piaţă în momentul cumpărării. Pe lângă acestea, există şi companii care fac achiziţii în funcţie de imaginea rezultată din asocierea cu un brand", subliniază Philip Aarsman, managing director al Business Lease România.

O femeie se duce să îşi cumpere o maşină. Când a ajuns la reprezentanţă, surpriză! Ce a cerut i-a uimit şi pe dealeri

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
AUTO,
PREFERINŢE,

ALEPH STORY: România are din ce în ce mai multe businessuri. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.