Nielsen: 100 de noi magazine anul trecut

Autor: Ioana Mihai Postat la 07 aprilie 2011 14 afişări

Comertul modern si-a continuat si anul trecut ascensiunea, cumparatorii cheltuind tot mai mult din buget in retelele internationale. In plus, lanturile de hiper si supermarketuri, cash&carry si discounteri s-au extins si anul trecut, deschizant 100 de noi magazine.

"Daca in 2009 motorul cresterii a fost reprezentat de discounteri, 2010 a fost momentul in carfe supermarketurile au fost vedete, cu peste 40 de noi deschideri", declara Bogdana Baltasiu, client service manager, divizia custumer research in cadrul companiei de cercetare de piata Nielsen.

"Scaderea universului de retail a continuat in 2010, desi intr-un ritm mai scazut decat in 2009, mai ales in defavoarea formatelor de comert traditional", mai spune Baltasiu.

Magazinele moderne (hiper si supermarketuri, discunteri) au o cota de piata de 48% din totalul pietei de retail fiscalizate de pe piata romaneasca, conform studiul Shopper Trends, realizat de Nielsen in octombrie-noiembrie 2010 pe un esantion reprezentativ la nivel urban.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Nielsen,
magazine,
cash&carry,
discounteri
/actualitate/nielsen-100-de-noi-magazine-anul-trecut-8137928
8137928
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.