Moto G4, lansat oficial în România. Lenovo vrea peste 10% din piaţa locală de smartphone-uri

Autor: Bogdan Angheluţă, Florin Casota Postat la 18 august 2016 143 afişări

Lenovo a lansat Moto G4 pe piaţa din România, a patra generaţie de dispozitive care îi aduce utilizatorului caracteristici şi specificaţii tehnice esenţiale. Acesta este primul produs pe care compania îl lansează la nivel local sub umbrela brand-ului Moto.

Moto G4, lansat oficial în România. Lenovo vrea peste 10% din piaţa locală de smartphone-uri

A patra generaţie Moto G este mai subţire şi are un ecran full HD de 5,5 inci şi o cameră de 13 MP. Telefonul este dotat cu o bateria de 3000mAh şi un procesor octa-core, iar facilitatea TurboPowerTM îţi oferă şase ore de putere în doar 15 minutes de încărcare.

Compania chineză Lenovo ar putea ajunge la o cotă de peste 10% pe piaţa de smartphone-uri din România odată cu lansarea brandului Moto a spus Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est, fără a detalia planurile companiei în acest sens.

Moto G4 este disponibil in magazinele Orange si pe orange.ro la un preţ standard de 209 euro (TVA inclus).

Lenovo  este o companie globala ce apare în Fortune 500 şi valorează 46 miliarde de dolari, un lider în furnizarea de tehnologie inovatoare pentru consum comercial şi de business. Portofoliul acoperă o gamă largă de produse şi servicii, cum ar fi PC-ul, staţii de lucru, servere, stocare, televizoare inteligente şi o familie de produse mobile cum ar fi smartphone-uri (inclusiv marca Moto), tablete şi aplicaţii .

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.