METRO reia expansiunea în cash&carry după mai bine de zece ani şi vrea încă trei magazine
METRO Cash&Carry, activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii, vrea să deschidă în următorii ani încă trei magazine de tip cash&carry, la mai bine de zece ani după ce a deschis un magazin într-un oraş nou. În 2022, compania a relocat magazinul din Buzău, însă de la zero nu a mai deschis un magazin de foarte mulţi ani.
METRO Cash&Carry, activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii, vrea să deschidă în următorii ani încă trei magazine de tip cash&carry, la mai bine de zece ani după ce a deschis un magazin într-un oraş nou. În 2022, compania a relocat magazinul din Buzău, însă de la zero nu a mai deschis un magazin de foarte mulţi ani.
„În multe ţări există o tranziţie către comerţul online şi livrări. În multe ţări formatul cash&carry este pe cale de dispariţie, dar în România este interesant că este un potenţial mare de dezvoltare pentru acest tip de format. (…) Am investit în extinderea unor magazine, investim într-o zonă destinată food&service delivery în depozitul din ştefăneşti, lângă Bucureşti şi vrem să deschidem trei magazine de tip cash&carry”, a declarat Karan Khurana, CEO al METRO România. Retailerul german are în prezent 30 de magazine de tip cash& carry, 65 de magazine de tip La Doi Paşi Extra şi circa 2.700 de magazine La Doi Paşi, operate de francizaţi.
Metro Cash&Carry a avut în 2024 o cifră de afaceri de 11,3 mld. lei, în creştere cu aproape 8% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Compania a raportat o pierdere de 28 de milioane de lei, faţă de un profit net de 41 mil.
lei in 2023. Compania are aproximativ 4.000 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













