Martin Sorrell, fostul şef al WPP, pariază pe influenceri după ce a părăsit una dintre cel mai mari companii de advertising din lume

Autor: Alex Ciutacu Postat la 12 august 2019 42 afişări

Martin Sorrell, fostul şef al WPP, pariază pe influenceri după ce a părăsit una dintre cel mai mari companii de advertising din lume

S4 Capital, noul vehicul de investiţii al puternicului fost executiv WPP Martin Sorrell, a cumpărat agenţia de marketing cu influenceri denumită IMA, într-o tranzacţie de 10 milioane de euro, potrivit Reuters.

IMA va fuziona cu MediaMonks, o divizie de conţinut, pentru a-şi spori capacităţile de producţie.

Fondată în 2010, IMA are 85 de angajaţi cu ajutorul căruia utilizează influenceri – oameni cu acoperire mediatică ridicată – pentru a crea diferite campanii pentru branduri precum Heineken, Samsonite, Under Armour, Pernord Ricard.

Sorrell a pus bazele vehiculului de investiţii S4 Capital în 2018 după ce a părăsit gigantul de advertising WPP, cea mai mare agenţie din lume, în urma unor plângeri cu privire la potenţiale deturnări de fonduri şi comportament necorespunzător pe banii companiei – acuzaţii pe care le-a negat. 

„Fuziunea este încă un exemplu cu privire la creşterea pe care o vizăm. Marketingul cu influenceri este un segment important din industria conţinutului de digital marketing şi este o piaţă care se va dubla în dimensiune în următorii trei ani”, spune Sorrell.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.