Managerii privaţi ai CFR, nicio explicaţie legată de grevă

Autor: Mirabela Tiron Postat la 17 ianuarie 2013 15 afişări

Noul director general al CFR SA, grecul Dimitris Sophocleous şi cei patru bancheri români, Lucian Isar, Enache Jiru, Florian Kubinschi şi Dan Sandu, numiţi recent în consiliul de administraţie al companiei, în cadrul programului „CEO privat la stat“, puşi faţă în faţă cu greva angajaţilor ieri, nu au ieşit cu nicio explicaţie legată de ce anume a cauzat imposibilitatea achitării la timp a salari­ilor angajaţilor şi cum s-a ajuns în această situaţie.

Noul director general al CFR SA, grecul Dimitris Sophocleous şi cei patru bancheri români, Lucian Isar, Enache Jiru, Florian Kubinschi şi Dan Sandu, numiţi recent în consiliul de administraţie al companiei, în cadrul programului "CEO privat la stat", puşi faţă în faţă cu greva angajaţilor ieri, nu au ieşit cu nicio explicaţie legată de ce anume a cauzat imposibilitatea achitării la timp a salari­ilor angajaţilor şi cum s-a ajuns în această situaţie.Nemulţumirea salariaţilor a dus la stoparea a 138 de trenuri timp de două ore, pe raza regionalelor Bucureşti, Craiova, Cluj, Iaşi, Galaţi şi Constanţa, numărul pasagerilor afectaţi nefiind făcut public. "La căile ferate este un dezastru total. Managementul privat de la CFR SA a fost implementat pentru ca banii publici să fie cheltuiţi mai cu chibzuinţă, însă este prea puţin să te rezumi la management privat", a spus Iulică Măntescu, preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, care reprezintă 10.000 de angajaţi din căile ferate.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Managerii privaţi,
CFR,
grevă

citeste si:

/actualitate/managerii-privati-ai-cfr-nicio-explicatie-legata-de-greva-10480153
10480153
comments powered by Disqus
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est
Criză la Craiova. În secţia ATI a Spitalului de Boli Infecţioase nu mai este niciun loc liber
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.