Malaysia Airlines a lansat lista finala a dorinţelor pasagerilor

Autor: Ioana Matei Postat la 05 septembrie 2014 50 afişări

Malaysia Airlines a lansat lista finala a dorinţelor pasagerilor

După patru luni de la catastrofele în care au fost implicate avioanele MH17 şi MH30, vânzăzile de bilete la cursele Malaysia Airlines s-au prăbuşit. Cota de piaţă a companiei a scăzut cu 40% în ultimele nouă luni, cu pierderi în ultimul trimestru de 59 milioane de lire, potrivit Huffington Post.

Reprezentanţii companiei aeriene încearcă un efort de rebranduire, prin "gafa de marketing a secolului", după cum este numită în presa internaţională. Compania a lansat concursul "My ultimate Bucket List", oferindu-le pasagerilor din Australia şi Noua Zeelandă opţiunea de a scrie un răspuns la  întrebarea "Care este bucket list-ul vostru şi cum vreţi să realizaţi planurile din lista?"

"Bucket list" este termenul folosit pentru lucrurile pe care vrei să le faci înainte să mori. Lista dorinţelor a stârnit numeroase comentarii, iar compania a retras campania "My Ultimate Bucket List".

Reprezentanţii Malysia Airlines a anunţat săptămâna trecută că va renunţa la aproximativ un sfert din cei 19.500 de angajaţi pentru a revigora compania implicată în cele două tragedii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
huffington post,
companie,
implicare,
avioane,
bilete
/actualitate/malaysia-airlines-a-lansat-lista-finala-a-dorintelor-pasagerilor-13212247
13212247
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.