La ce riscuri se expun businessurile din online şi cum şi-a propus o companie să le combată

Autor: Andra Stroe Postat la 09 mai 2021 23 afişări

La ce riscuri se expun businessurile din online şi cum şi-a propus o companie să le combată

În contextul crizei sanitare şi economice actuale, antreprenorii s-au văzut nevoiţi să îşi regândească bugetul, prioritizându-şi doar investiţiile vitale afacerii lor. Conştientizând provocările financiare întâmpinate de aceştia, Retargeting.biz, o platformă de marketing automatizat, cu un portofoliu de aproape 1.000 de clienţi din ecommerce, şi-a propus să reducă costurile magazinelor online provocate de traficul non-uman.

În mai puţin de 48 de ore de la setarea noului obiectiv, clienţii Retargeting.biz şi-au redus costurile asociate volumului de trafic cu până la 60%, spun reprezentanţii businessului într-un comunicat de presă. Această scădere semnificativă se datorează unei noi funcţii care distinge traficul real, de traficul non-uman, provocat de boţi.

Un bot este un program care efectuează sarcini automatizate pe tot Internetul. În mod normal, are de îndeplinit sarcini simple şi repetitive, cum ar fi să ajute motoarele de căutare să indexeze rezultatele relevante pentru utilizatori. Dat fiind progresul remarcabil al Inteligenţei Artificiale, astăzi, boţii pot avea atât sarcini benefice, cât şi dăunătoare.

Un bot bun poate asigura buna funcţionare a unui site, în timp ce un bot rău poate periclita atât imaginea, cât şi bugetul unui magazin online. Magazinele online pot fi păcălite să modifice campanii de marketing, care, în realitate sunt foarte eficiente. Acest lucru se întâmplă deoarece traficul de boţi reduce rata de conversie. Accesările non-umane cresc traficul unei pagini, însă, având în vedere că nu întreprind nicio acţiune, vânzările par să stagneze.

„Optimizarea vânzărilor magazinelor de E-commerce este obiectivul central al platformei noastre de marketing automatizat. Din acest motiv, în clipa în care am observat un dezechilibru pe site-urile clienţilor noştri, între volumul de trafic şi rata conversiilor, am ştiut că avem de-a face cu un trafic fals. Prin urmare, am decis să implementăm o nouă funcţie care să ignore traficul non-uman când calculăm sesiunile lunare”, spune Rareş Bănescu, CEO Retargeting.biz

Retargeting.biz este o platformă automatizată de marketing menită să ajute magazinele online în atragerea de trafic nou şi îmbunătăţirea performanţelor în materie de vânzări (ex. optimizarea ratelor de conversie şi a volumului de vânzări, minimizarea costurilor de conversie şi a ratelor de abandon coş).

Folosind tactici de automatizare, Retargeting.biz permite magazinelor online să analizeze până în cel mai mic detaliu comportamentul utilizatorilor şi să le ofere acestora o experienţă personalizată, ce aduce rezultate net superioare practicilor standard ale industriei.

Portofoliul de clienţi al Retargeting.biz cuprinde o gamă variată de magazine online care activează în diferite sectoare, precum: modă şi accesorii; casă şi grădină; cosmetice şi produse de îngrijire; băuturi şi produse alimentare; electronice, electrocasnice şi IT; jucării şi produse pentru copii; accesorii auto-moto; sport şi activităţi recreaţionale; flori şi cadouri.

Prezent deja în 4 ţări – România, Ungaria, Grecia şi Bulgaria, jucătorul urmăreşte să îşi continue rapid expansiunea, următoarele pieţe vizate fiind Spania şi Italia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
business,
riscuri

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.