Kiwi Finance a intermediat in 2010 cu peste 130% mai multe credite decat in 2009. Vezi pentru ce au avut romanii nevoie de bani

Autor: Ana Raduta Postat la 10 mai 2011 24 afişări

Kiwi Finance, liderul pietei de brokeraj din Romania, a inregistrat in primul trimestru din 2011 op cifra de afaceri echivalenta celei de pe tot anul 2009.

Valoarea inregistrata reprezinta 53% din cifra de afaceri a anului 2010, in crestere cu 132% fata de aceeasi perioada a anului trecut. "Evolutia descrescatoare a dobanzilor, stabilizarea preturilor pietei imobiliare, stabilitatea cursului valutar, cat si semnalele pozitive din economie au condus la o crestere a cererii de credite noi cu 40% in primele luni ale anului", spune Anca Bidian, CEO Kiwi Finance. Aceasta si-a propus ca in 2011 sa atinga o crestere cu 50% a volumelor de credite disbursate fata de 2010 si cu 30% a cotei de piata pe segmentul creditelor pentru populatie.

Structura portofoliului arata o crestere a ponderii creditelor garantate cu ipoteca la inceput de 2011. In primele patru luni ale anului, 84% din totalul creditelor au fost credite garantate cu ipoteca, in timp ce creditele de nevoi personale fara garantii imobiliare reprezinta 16%.

In ceea ce priveste valuta de imprumut, clientii creditelor garantate cu ipoteca au preferat anul acesta, fara exceptie, euro ca moneda de imprumut, in timp ce numai 11% dintre clientii creditelor de nevoi personale au solicitat imprumuturile in moneda europeana.

"Cu exceptia anului 2008, rezultatele pe primul trimestru din acest an sunt cele mai bune din istoria de opt ani a KIWI Finance", mai spune Bidian.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romani,
bani,
Kiwi Finance,
brokeraj
/actualitate/kiwi-finance-a-intermediat-in-2010-cu-peste-130-mai-multe-credite-decat-in-2009-vezi-pentru-ce-au-avut-romanii-nevoie-de-bani-8258338
8258338
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.