Jorge Araya, vicepreşedinte executiv de marketing la compania americană Reynolds, preia conducerea BAT România şi a noii arii Europa de Sud-Est, după ce Fred Monteiro a fost promovat ca director regional pentru continentul american şi Europa

Autor: Roxana Rosu Postat la 29 martie 2023 72 afişări

Jorge Araya, vicepreşedinte executiv de marketing la compania americană Reynolds, preia conducerea BAT România şi a noii arii Europa de Sud-Est, după ce Fred Monteiro a fost promovat ca director regional pentru continentul american şi Europa

Fred Monteiro, care a ocupat funcţia de director al Ariei Europa Centrală şi de Sud în cadrul BAT şi director general al BAT România, a fost promovat ca director regional pentru Americi şi Europa, începând cu 1 aprilie 2023, conducerea diviziei din România urmând să fie preluată de Jorge Araya.

El va fi şi director al noii arii Europa de Sud-Est.

Fred Monteiro a coordonat din iulie 2021 activitatea BAT în România şi alte şase pieţe, cu sediul central la Bucureşti.  El a lucrat în cadrul BAT mai bine de 20 de ani, iar înainte de a prelua funcţia din România a ocupat numeroase funcţii de conducere, inclusiv director de marketing al produselor de nouă generaţie, director de marketing pentru regiunea Europa şi director general al BAT Japonia.

„Sunt bucuros şi onorat de noul rol, care este foarte complex şi plin de provocări, dar potrivit totodată obiectivului nostru de transformare către un viitor mai bun, pentru îndeplinirea căruia ne concentrăm pe dezvoltarea şi comercializarea de noi produse, susţinute ştiinţific, mai puţin nocive şi adaptate pentru a satisface preferinţele consumatorilor adulţi. De asemenea, sunt foarte mândru de timpul petrecut în România, cu o echipă fantastică care, în 25 de ani de prezenţă locală, a reuşit să aducă o contribuţie uimitoare economiei româneşti în ceea ce priveşte exporturile, ocuparea forţei de muncă şi contribuţia la bugetul de stat”, a declarat Fred Monteiro.

Jorge Araya şi echipa sa de management vor coordona de la Bucureşti activitatea BAT din România şi alte douăsprezece pieţe: Italia, Turcia, Bulgaria, Ucraina, Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia-Herţegovina, Muntenegru, Slovenia, Croaţia şi Kosovo.

Noile schimbări fac parte dintr-o revizuire strategică globală a regiunilor, ariilor şi funcţiunilor globale din cadrul companiei.

Jorge Araya şi-a început cariera în BAT în Chile în 1995 şi în ultimii 25 de ani a ocupat o serie de funcţii de conducere atât la nivel de piaţă, cât şi la nivel regional în regiunea AmSSA din cadrul BAT, între care director al brandurilor BAT în Mexic, director de marketing în Chile, director de marketing în Brazilia şi director de marketing al regiunii Americi.

Înainte de a se muta în România, Jorge a fost vicepreşedinte executiv de marketing în cadrul Reynolds, fiind responsabil pentru toate funcţiunile de marketing din SUA, între care consumatori, comerţ şi marketing digital. BAT a finalizat preluarea integrală a Reynolds în 2017.

„Aceste schimbări reprezintă un pas important în călătoria noastră de transformare şi sunt onorat să mă alătur echipei din România, unde BAT este prezent de peste 25 de ani cu o performanţă remarcabilă. Având deja o contribuţie semnificativă la economia locală, vom continua să investim în angajaţii noştri, în unităţile noastre de producţie şi în ştiinţă şi inovaţie, elemente esenţiale pentru dezvoltarea produselor noastre cu risc redus şi pentru îndeplinirea obiectivului de a construi un viitor mai bun”, a declarat Jorge Araya, noul director general al BAT România şi directorul Ariei Europa de Sud-Est din cadrul BAT.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
director,
romania,
marketing,
europa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.