Infuzie de capital chinezesc pentru Peugeot
PSA Peugeot Citroen şi compania chineză de stat Dongfeng Motor au convenit principalii termeni ai unui parteneriat industrial şi comercial care include o infuzie masivă de capital în producătorul auto francez, în schimbul accesului la tehnologie.
Cei doi producători de automobile discută încă detaliile parteneriatului, dar acordul urmează să includă majorarea capitalului Peugeot cu 3-4 miliarde de dolari şi dezvoltarea şi fabricarea în comun a unor automobile compact low-cost destinate pieţelor Asiei de Sud-Est.
Peugeot speră să poată anunţa oficial acordul în primul trimestru al anului viitor, au declarat două surse apropiate situaţiei. Grupul francez are o nevoie disperată să îşi reducă dependenţa de piaţa auto europeană. Peugeot a închis în acest an o fabrică mare, pentru prima oară în ultimii 30 de ani, şi a redus forţa de muncă, în condiţiile în care anul trecut a cheltuit 3 miliarde de euro din resurse proprii.
Grupul are deja o companie mixtă de succes cu Dongfeng în China, dar este încă în urma unor companii concurente precum Fiat şi Volkswagen pe pieţe ca America de Sud şi Renault-Nissan pe pieţele din Asia de Sud-Est.
Urmărește Business Magazin
citeste si:
-
Ardeleanul care a lucrat ani la rând la el în garaj până ca cineva să îl bage în seamă. Acum are 14 medalii şi toţi şoferii din lume îl iubesc
Actualitate31 mai 2014
-
Cum a ajuns România în clubul select al ţărilor care contează cu adevărat în industria auto mondială
Transporturi29 aug 2013
-
Viitorul în industria auto: totul sună electric
Transporturi20 aug 2013
-
Cum supravieţuieşte industria auto în criză: Dacă nu vrei una, ia mai multe
Cover story29 apr 2013

Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe monitorulpartidelor.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro