India şi Japonia, noile pariuri ale clujenilor de la Jolidon

Autor: Laurentiu Cotu Postat la 22 februarie 2013 86 afişări

Producătorul clujean din industria textilă Jolidon, controlat de omul de afaceri Gabriel Cîrlig, va intra anul acesta pe piaţa din India, unde intenţionează să deschidă şi trei magazine, acesta fiind cel mai nou pariu al antreprenorului român care spune că India este una dintre „cele mai interesante şi râvnite pieţe emergente“.

Producătorul clujean din industria textilă Jolidon, controlat de omul de afaceri Gabriel Cîrlig, va intra anul acesta pe piaţa din India, unde intenţionează să deschidă şi trei magazine, acesta fiind cel mai nou pariu al antreprenorului român care spune că India este una dintre "cele mai interesante şi râvnite pieţe emergente". Jolidon prinde astfel curaj să iasă din nou pe pieţele externe cu magazine proprii după ce în perioada 2009-2011 a renunţat la spaţiile proprii de retail din afara ţării şi a mers doar pe parteneriate cu distribuitori. Anul trecut, exporturile companiei clujene au înregistrat un avans de peste 15% faţă de 2011 şi au generat jumătate din business. Jolidon Import Export a realizat în 2012 o cifră de afaceri de circa 96,3 mil. lei, mai mult cu 6,5% în lei faţă de anul anterior. "Sunt ţări unde am crescut exportul cu 25%, sau peste 45%, dar cel mai important este faptul că vorbim de o creştere la export", a spus Cîrlig pentru ZF.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Jolidon,
industria textilă,
Gabriel Cîrlig

citeste si:

/actualitate/india-si-japonia-noile-pariuri-ale-clujenilor-de-la-jolidon-10587021
10587021
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Universitatea Babeş-Bolyai a cumpărat cu 40 mil. lei hotelul Opera Plaza din Cluj-Napoca. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.