Încrederea consumatorilor şi companiilor în economia zonei euro a crescut neaşteptat

Postat la 29 noiembrie 2012 6 afişări

Încrederea în economia zonei euro a crescut neaşteptat în noiembrie, chiar dacă uniunea monetară se află în a doua recesiune din ultimii patru ani, iar liderii statelor membre încearcă să limiteze impactul crizei datoriilor suverane.

Un indice al încrederii consumatorilor şi directorilor de companii a avansat la 85,7 puncte, de la 84,3 puncte, date revizuite în octombrie, a anunţat joi Comisia Europeană. Economiştii se aşteptau ca indicele încrederii să stagneze la nivelul de 84,5 puncte anunţat anterior, potrivit Bloomberg.

Zona euro a înregistrat două trimestre de contracţie până la sfârşitul lunii septembrie, iar economiştii estimează o continuare a scăderii PIB, cu 0,3%, în ultimele trei luni ale anului.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
consumatori,
economie,
zona euro
/actualitate/increderea-consumatorilor-si-companiilor-in-economia-zonei-euro-a-crescut-neasteptat-10357687
10357687
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.