Incertitudinea legată de desfăşurarea şcolii a dus la creşterea cu circa 50% a vânzărilor de laptopuri, tablete şi camere web; bugetul unei familii a urcat cu 50%, la o medie de 1500 lei

Autor: Roxana Rosu Postat la 21 septembrie 2020 49 afişări

Începerea noului an şcolar a generat o creştere a vânzărilor de laptopuri, tablete şi camere web cu aproximativ 50%, pe fondul incertitudinii modului de desfăşurare a cursurilor (clasic, online sau hibrid) şi a necesităţii pregătirii pentru diferite scenarii, în contextul crizei sanitare generată de pandemia de COVID 19.

Incertitudinea legată de desfăşurarea şcolii a dus la creşterea cu circa 50% a vânzărilor de laptopuri, tablete şi camere web; bugetul unei familii a urcat cu 50%, la o medie de 1500 lei

Începerea noului an şcolar a generat o creştere a vânzărilor de laptopuri, tablete şi camere web cu aproximativ 50%, pe fondul incertitudinii modului de desfăşurare a cursurilor (clasic, online sau hibrid) şi a necesităţii pregătirii pentru diferite scenarii, în contextul crizei sanitare generată de pandemia de COVID 19.

În această toamnă, bugetul mediu alocat de o familie pentru acest tip de achiziţii a crescut cu până la 50% şi a urcat la aproximativ 1.500 de lei, în condiţiile în care, spre deosebire de anii trecuţi, majoritatea părinţilor s-au pregătit acum şi pentru situaţia ca şcoala să se desfăşoare online, arată o analiză evoMag.

În plus, mulţi au luat în calcul să lucreze de acasă şi au investit în echipamentele necesare, atât pentru ei, cât şi pentru copiii lor: laptopuri, tablete, camere web, imprimante, monitoare, produse de reţelistică etc.

Investiţii mai mari s-au făcut şi în zona de confort, românii petrecând tot mai mult timp acasă. „Familiile cu copii şi cei care lucrează de acasă au fost în situaţia de a investi preponderent în echipamente hardware în această perioadă. Bugetul mediu per familie a crescut şi cu 50%, ajungând la aproximativ 1.500 de lei. Iar particularităţile, atunci când vine vorba despre comportamentul de consum în aceasta perioadă, ţin de necesitate şi de rapiditate. Nu mai este nevoie de multe interacţiuni cu un produs până la achiziţia acestuia”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Aceeaşi tendinţă de observă şi pe segmentul corporate, reprezentat atât de domeniul public, cât şi cel privat, unde achiziţiile de hardware au crescut din aceasta perioadă.

„Spre exemplu, ca reacţie la contextul actual, am primit foarte multe cereri de la instituţii publice pentru cantităţi mai mari de echipamente în zona de primării şi consilii judeţene”.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
online,
context,
desfasurare

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.