Încă un brand internaţional prezent şi în România anunţă probleme uriaşe. Profitul companiei a scăzut cu 97%, iar previziunile pentru viitor sunt sumbre

Autor: Andra Stroe Postat la 15 mai 2020 5827 afişări

Încă un brand internaţional prezent şi în România anunţă probleme uriaşe. Profitul companiei a scăzut cu 97%, iar previziunile pentru viitor sunt sumbre

Adidas şi-a văzut profitul evaporându-se în primul trimestru, după o prăbuşire de 97%. La rândul său, cifra de afaceri a scăzut cu 19%, în principal pentru că 70% din magazinele businessului au fost închise din cauza pandemiei, scrie RetailDetail.

În următorul trimestru însă, lucrurile se vor înrăutăţi şi mai mult –  compania se aşteaptă la o scădere dublă. Veniturile au înregistrat, de asemenea, în primele trei luni ale anului, o scădere de până la 4,75 de miliarde de euro.

Profitul net a fost aproape de zero, cu o scădere de 97%, până la 26 de milioane de euro. Pentru restul anului, reprezentanţii brandului nu au îndrăznit să facă estimări, mai ales că viitorul este încă incert în legătură cu redeschiderea unităţilor fizice.

„Singurul canal care a rămas pe deplin operaţional în cele mai multe părţi ale lumii a crescut cu 35%”, spun reprezentanţii Adidas în legătură cu comerţul electronic. Totuşi, acest lucru nu a fost aproape suficient pentru a compensa pierderile suferite în magazinele fizice.

Pentru a suporta consecinţele financiare ale COVID-19, Adidas a primit deja trei miliarde de euro în ajutor de stat de la banca germană de dezvoltare.

În al doilea trimestru, compania se aşteaptă chiar ca scăderile să fie „mai pronunţate decât cele înregistrate în primul trimestru”: se preconizează că vânzările vor scădea cu până la 40% în al doilea trimestru, întrucât impactul complet al crizei va fi resimţit abia atunci.

Cu toate acestea, pe termen mediu, CEO-ul companiei, Kasper Rorsted vede o îmbunătăţire pentru industria echipamentelor sportive, datorită unei concentrări tot mai mari la nivel global asupra sănătăţii şi fitnessului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
scadere,
profit,
brand

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe
DEZVĂLUIRI: De unde vin de fapt fructele şi legumele de la Lidl
Mediafax
Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record
Misterul paturilor de ATI, lămurit de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. Situaţia locurilor la Terapie Intensivă în Bucureşti şi în ţară
MonitorulApararii
PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA  - Partea întâi PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA - Partea întâi
Planul Yasushi Akashi mutat în Caucaz. Reminiscenţele generaţiei naţionaliste post-imperiale în Nagorno-Karabakh
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand: De asta are societatea noastră nevoie Clotilde Armand: De asta are societatea noastră nevoie
Clotilde Armand: A început astăzi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.