În avangarda transformărilor din business

Postat la 18 iunie 2019 81 afişări

Ramona Jurubiţă era tax partner în cadrul KPMG în România în urmă cu aproximativ 6 ani, când a apărut în catalogul 100 TINERI MANAGERI DE TOP. De anul trecut, este country manager al companiei de consultanţă şi audit pentru Republica Moldova şi România.

În avangarda transformărilor din business

Care a fost cel mai important moment din cariera dvs. În anii ce au urmat apariţiei dvs. din catalog?

Dintre toate experienţele şi provocările din ultimii ani, preluarea funcţiei de country managing partner al KPMG în România şi Moldova este cu siguranţă un moment de turnură în cariera mea. Responsabilitatea acestei poziţii este o provocare unică, să fim în avangarda transformărilor, să susţinem dezvoltarea spiritului antreprenorial şi inovator, să fim alegerea clară a clienţilor noştri şi a angajaţilor noştri, iar rezultatele financiare arată că ne îndreptăm cu succes spre aceste obiective.

Ce efect a avut asupra carierei dvs. apariţia în catalogul 100 Tineri manageri de top?

A fost cu siguranţă un element relevant, mai ales din perspectiva dezvoltării unei comunităţi de succes care percepe în acelaşi mod nevoile de dezvoltare ale României şi mediului de afaceri. Această nouă generaţie de lideri în afaceri reprezintă, la bine şi la greu, viitorul economic al acestei ţări, cu implicaţii regionale şi globale extinse. Sunt mândră şi onorată să fiu parte din comunitatea de afaceri care contribuie acum la dezvoltarea viitorului României şi al românilor. 

Cum aţi descrie

rolul dvs. actual? 

Complexitatea rolului de country managing partner este mai mare decât pare, iar provocările sunt pe măsură. Pe lângă implementarea strategiei KPMG în România şi Moldova, am responsabilitatea dezvoltării a 900 de oameni, a implicării în mai multe organizaţii profesionale, dar şi a contribuţiei la dezvoltarea politicilor publice ca parte din procesul consultativ între autorităţi şi mediul de afaceri. Este o oportunitate să fiu alături de o echipă extraordinară, într-o piaţă dinamică, în avangarda transformărilor digitale ale mediului de afaceri din România.

Cum aţi caracteriza nouA generaţie de tineri manageri şi antreprenori de pe piaţA locală?

Este o generaţie extrem de dinamică şi motivată, foarte ambiţioasă şi conectată tehnologic. Ei sunt reprezentanţii viitorului şi mă bucur să văd că sunt dedicaţi nu numai inovaţiei, ci şi comunităţilor în care activează. Este un mix de abilităţi tehnice, o înţelegere profundă a provocărilor sustenabilităţii în contextul noilor tehnologii, dar şi o preocupare reală pentru problemele sociale şi ale mediului înconjurător. Am încredere în ei şi investim în dezvoltarea lor astfel încât să avem cu toţii cel mai bun viitor posibil.   

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.