În 2020, grupul eMAG a avut venituri de 8,93 de miliarde de lei

Autor: Dorin Oancea Postat la 02 iunie 2021 85 afişări

Grupul eMAG anunţă venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei. Operaţiunile din Ungaria şi Bulgaria au înregistrat o creştere importantă, de 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei.

În 2020, grupul eMAG a avut venituri de 8,93 de miliarde de lei

Rezultatele confirmă o primă etapă de dezvoltare accelerată a ecommerce şi reflectă investiţiile în tehnologie, infrastructura logistică, în dezvoltarea internaţională şi a eMAG Marketplace.

„Anul 2020 a fost unul complicat, în care, la început ne-am adaptat din mers, investind în programe de work from home, dar şi în siguranţa angajaţilor din prima linie. Tot ecosistemul de ecommerce, format din furnizori, comercianţi în Marketplace, curieri, tehnologie, cei 7.500 angajaţi eMAG, a servit foarte bine clienţii în momentele grele ale pandemiei. Am ajutat autorităţile în lupta impotriva pandemiei cu materiale sanitare necesare, care nu se găseau la momentul respectiv, în valoare de 12,5 milioane de lei prin programul Donează pentru linia întâi. Nu în ultimul rând, am dezvoltat servicii pentru clienţi, adaptate noului context. În continuare vom investi în creştere, cu focus pe dezvoltare internaţională şi comercianţii din Marketplace, dar şi în companii antreprenoriale româneşti care vor să se dezvolte internaţional,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 6,72 miliarde de lei în anul 2020.

Odată cu intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare, eMAG îşi propune să îşi consolideze prezenţa în regiune prin investiţii de 3,2 miliarde de lei pentru a deveni un ecosistem regional de tehnologie. Investiţiile vor susţine crearea de infrastructură logistică prin extinderea reţelei easybox, dar şi printr-un nou centru logistic, cu o suprafaţă 130.000 de metri pătraţi, care permite integrarea a 1.000 de selleri în programul Fulfilment by eMAG. Valoarea investiţiei în noul hub este de 90 de milioane de euro.

Pe plan internaţional, în Ungaria, unde ţinta este de vânzări de un miliard de euro în următorii patru ani, compania a deschis deja primele showroom-uri şi a instalat 160 de unităţi easybox. În Bulgaria, eMAG a inaugurat primul showroom şi se va concentra în continuare pe dezvoltarea şi îmbunătăţirea serviciilor sale către clienţi.

eMAG Marketplace a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria şi Ungaria, cu 80% mai mult faţă de anul anterior.

eMAG se află în plin proces de transformare a operaţiunilor sale pentru a reduce emisiile de carbon. În 2020, a neutralizat prin compensare amprenta de carbon a operaţiunilor sale, ajungând la net zero, şi s-a angajat să reducă amprenta de carbon a produselor şi serviciilor pe întregul lanţ de aprovizionare la zero în următorii 10 ani.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT şi electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, naţional şi internaţional Sameday Delivery, atelierul de reparaţii Depanero, agenţia de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare şi alte produse necesare casei tazz by eMAG şi compania de software Zitec.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
emag,
rezultate,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.