Hidroelectrica anunţă un upgrade al sistemelor informatice între 23 şi 31 octombrie. Atenţie: Plata facturilor din aplicaţie nu va funcţiona!
Hidroelectrica a anunţat miercuri seară, printr-un comunicat de presă, că va demara un proces de upgrade al sistemelor sale informatice.
Astfel, compania precizează că, în perioada 23–31 octombrie, „funcţionalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată. Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătăţiri care vor asigura o experienţă de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacţiilor şi o interfaţă mai prietenoasă pentru toţi utilizatorii aplicaţiei”.
Pe durata lucrărilor, clienţii au la dispoziţie alternativele existente pentru plata facturilor, facturilor (inscrise pe pagina 2 a facturii) care rămân active şi funcţionale:
• Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” şi „Număr factură”);
• La automatele de plată partenere, disponibile in sediile bancilor,în reţele comerciale şi spaţii publice, pe baza codului de client;
• Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreaţi;
• Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













