Guma Turbo are peste 91.000 de fani pe Facebook
Guma de mestecat Turbo, un adevarat brand al anilor '90, mai ales ca era prima guma cu surprize si printre primele dulciuri aparute in Romania dupa revolutie, a devenit intre timp un brand pe Facebook, cu peste 91.000 de fani, desi aproape ca nu se mai gaseste deloc, iar pe forumuri exista discutii intregi cu ponturi despre magazine unde inca se mai vinde.
Intr-un clasament general al paginilor romanesti de pe Facebook, guma Turbo se plaseaza pe locul 13, potrivit FaceBrands, primul serviciu de monitorizare a paginilor din Romania. Pe primul loc se afla pagina de Facebook a cantaretei Inna, cu 1,98 de milioane de fani, de peste 10 ori mai mult decat urmatorul clasat, Edward Maya.
Urmatorii in clasamentul general sunt trupa Akcent, cu 187.760 de fani, urmati de Radio ZU (171.291 de fani) si Kiss FM (142.392 de fani). In topul primelor zece branduri romanesti de pe Facebook se mai numara si Cronica Carcotasilor sau Vibe FM, insa doar Inna, Edward Maya si Mircea Badea si-au facut loc printre ele.
Serviciul FaceBrands.ro a fost lansat astazi agentia de comunicare in social media Standout si dezvoltatorul de solutii web Byte Flux. In prezent, monitorizeaza peste 3.000 de pagini romanesti de Facebook, cifra estimata sa depaseasca 5.000 in urmatoarele cateva luni. "Adaugam zilnic zeci de pagini romanesti in sistemul de monitorizare, insa este indicat ca marketerii care gestioneaza astfel de pagini sa le inscrie imediat dupa lansare", a spus Ionut Oprea, managerul Standout.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro