Groupon îl numeşte pe Zsolt Orban managing director în România

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 05 septembrie 2012 181 afişări

Zsolt Orban este noul managing director al Groupon România, începând cu septembrie 2012. Orban a colaborat anterior cu McKinsey & Company în calitate de senior consultant în domeniul instituţiilor financiare din Europa şi din Orientul Mijlociu, oferind consultanţă pentru strategii de business, gestiunea riscului de credit, marketing şi vânzări. Zsolt Orban este absolvent al şcolii de business INSEAD din Franţa.

În noua sa funcţie, Zsolt Orban va coordona operaţiunile de business şi strategia de dezvoltare a companiei, inclusiv extinderea secţiunilor de turism, produse şi lifestyle. Zsolt Orban îi va înlocui pe Matthieu Boutard şi Emmanual Marill de la Groupon France, cei care au preluat conducerea interimară a Groupon România în perioada mai - august 2012.

"Încă de la lansarea din 2011, Groupon România a devenit un partener pentru comercianţii care vor să îşi dezvolte afacerile şi o modalitate foarte bună pentru clienţii noştri de a descoperi locuri şi comunităţi extraordinare. Sunt bucuros să mă alătur echipei din România", declară Zsolt Orban, managing director Groupon România.

Lansat în noiembrie 2008 în Chicago, Groupon creează oferte avantajoase atât pentru comercianţi, cât şi pentru consumatori, distribuind 1000 de astfel de oferte la nivel global.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Groupon,
Zsolt Orban,
director
/actualitate/groupon-il-numeste-pe-zsolt-orban-managing-director-in-romania-10025093
10025093
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.