FlorideLux deschide cu 45.000 de euro primul magazin în sistem de franciză

Autor: Ioana Matei Postat la 05 decembrie 2013 126 afişări

Grupul FlorideLux.ro a deschis prima franciză offline din România, în Braşov, în urma unei investiţii ce va ajunge la 45.000 de euro până la sfârşitul acestui an.

FlorideLux deschide cu 45.000 de euro primul magazin în sistem de franciză

Grupul  are în plan să deschidă 50 de francize până la finalul lui 2015. Până acum au fost investiţi 30.000 de euro, atât în amenajări, cât şi în produse, iar reprezentanţii florăriei estimează că investiţia se va amortiza în cel de-al doilea an de activitate.

“Am ales Braşovul pentru deschiderea primei francize offline deoarece este un oraş dezvoltat, are o rată mică a şomajului şi un venit mare pe cap de locuitor, iar dezvoltarea turismului şi clienţii pe care îi avem deja în zonă ne dau încredere că este o regiune cu un potenţial foarte mare”, a declarat Marius Dosinescu, CEO şşi fondator al florăriilor FlorideLux.

Mai mult, cererile de francizare din judeţul Braşov au fost mai mari decât în cazul altor judeţe, ceea ce a dovedit un apetit ridicat al braşovenilor pentru investiţiile în industrii creative şi, automat, un potenţial mare de dezvoltare al pieţei. Nu în ultimul rând, FlorideLux a ales să deschidă prima franciză offline în acest oraş datorită echipei care deţine florăria, formată din două tinere antreprenoare locale.

Cele două partenere care deţin prima florărie offline francizată de FlorideLux sunt Adriana Zeck şi Andreea Plăiaşu şi sunt prietene de peste opt ani, însă abia de curând au decis să se lanseze împreună în afaceri. Au renunţat la carierele din domeniul IT, respectiv financiar şi au ales această industrie datorită pasiunii pentru flori şi dorinţei de a lua parte la proiectul de dezvoltare a grupului. 

Mai mult, FlorideLux Braşov are drept de francizare pe întreg judeţul, iar toate comenzile din zonă le revin lor pe perioada desfăşurării contractului de franciză. Reţeaua florăriilor FlorideLux plănuieşte ca, până la finalul anului 2015, să deschidă 50 de francize, inclusiv în afara ţării. Oraşele vizate pentru francizare sunt cele care au o dinamică a dezvoltării foarte bună, spre exemplu Sibiu sau Cluj-Napoca, unde deja există contracte de rezervare semnate.

„Preconizăm că franciza din Braşov va contribui cu aproximativ 3% la cifra de afaceri a grupului pe care o vizăm anul viitor. Trebuie să menţionez că francizatul nu este obligat să achiziţioneze toată marfa prin intermediul nostru, astfel încât, această flexibilitate ne aduce un procent mai mic în totalul business-ului, însă în momentul atingerii unui număr minim de 10 francize vom putea observa un aport mai mare al acestora în cifra de afaceri”, a încheiat Marius Dosinescu.

Florăriile FlorideLux au  o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, iar din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la 1800Flowers.com şi alăturarea la cea mai mare reţea de florării din lume, Bloomnet, lucru ce permite şi livrarea rapidă de buchete oriunde în lume.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/floridelux-deschide-cu-45-000-de-euro-primul-magazin-in-sistem-de-franciza-11743967
11743967
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.