Flanco are un nou director de marketing, Ovidiu Nicuşan, venit din zona de vânzări a companiei

Autor: Roxana Rosu Postat la 15 septembrie 2020 170 afişări

Flanco Retail, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de electro-IT, are din 15 septembrie un nou director de marketing, Ovidiu Nicuşan, care preia funcţia de la Antonela Ciucaşu, care îşi va continua cariera în marketing într-un alt domeniu de activitate.

Flanco are un nou director de marketing, Ovidiu Nicuşan, venit din zona de vânzări a companiei

Flanco Retail, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de electro-IT, are din 15 septembrie un nou director de marketing, Ovidiu Nicuşan, care preia funcţia de la Antonela Ciucaşu, care îşi va continua cariera în marketing într-un alt domeniu de activitate.

În vârstă de 41 de ani, licenţiat în Managementul Afacerilor, el şi-a început cariera în Flanco la Târgu Mureş, ca reprezentant de vânzări. Cinci ani mai târziu, redeschidea magazinul sub un nou concept, Flanco World, inaugurând acolo categoria de magazine de peste 1000 de metri pătraţi.

Între 2008 şi 2011, Ovidiu Nicuşan a fost Regional Sales Manager pe zona Transilvania, iar apoi Regional Sales Manager Bucureşti, unde s-a ocupat de deschiderea primelor trei magazine de suprafaţă mare ale companiei, la Obor, Orhideea şi Unirea.

Ulterior, el a devenit responsabil de vânzări pentru Bucureşti, Moldova şi Zona de Sud Est, apoi de mărcile proprii ale companiei şi de întreaga categorie de electrocasnice mici.

”Lecţiile anilor trecuţi ne-au arătat că, pentru un retailer, tot ce ţine de marketing şi comunicare este în strânsă legătură cu vânzările. Succesul oricărui proiect de marketing, pentru o reţea de magazine, se vede în numărul de produse plecate de pe raft sau în numărul de comenzi obţinute online. Cu asta începem – când ne formulăm obiectivele – şi aşa încheiem, când ne evaluăm rezultatele. De aceea, experienţa de două decenii a lui Ovidiu pe vânzări va fi extrem de valoroasă în noua sa poziţie.”, explică Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail

Flanco are peste 1.500 de angajaţi, o reţea de 156 de magazine, aflate în 116 oraşe ale României.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
flanco,
marketing,
vanzari,
bucuresti

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.