Festivalul Untold a făcut afaceri de 70 mil. lei în 2018 din vânzarea de bilete şi din sponsorizări

Postat la 02 iulie 2019 140 afişări

Festivalul Untold a făcut afaceri de 70 mil. lei în 2018 din vânzarea de bilete şi din sponsorizări

Evenimentul care are loc în Cluj şi care a avut 355.000 de vizitatori în 2018 le-a adus organizatorilor un profit net de 7 mil. lei, adică o marjă de 10%.

Cel mai mare festival local, atât ca încasări, cât şi ca număr de participanţi, Untold, din Cluj-Napoca, a avut anul trecut încasări de aproape 70 mil. lei, plus 15%. Banii obţinuţi de evenimentul care are loc în luna august provin din două surse principale: vânzarea de bilete şi sponsorizări. Bugetul de sponsorizări reprezintă de altfel cea mai mare parte a sumei, potrivit datelor ZF pe baza informaţiilor din piaţă. Evenimentul adună câteva zeci de sponsori în frunte cu producătorul de bere Ursus şi cu retailerul german Kaufland, care scot fiecare din buzunare peste 1 milion de euro (5 mil. lei), conform surselor din piaţă.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bilete,
festival,
vanzare,
afaceri,
eveniment

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.