Fashion Days, afaceri de 136 milioane de lei în 2016. Pentru anul în curs vizează o creştere de 50%

Postat la 03 martie 2017 229 afişări

Fashion Days a înregistrat în 2016 în România o cifră de afaceri de 136 milioane de Lei în România, cu 29% mai mare faţă de anul precedent. Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei ţări (România, BUlgaria şi Ungaria) au crescut cu 17% până la 50,15 milioane de Euro comparativ cu anul anterior.

Fashion Days, afaceri de 136 milioane de lei în 2016. Pentru anul în curs vizează o creştere de 50%

Investiţiile realizate în 2016 au fost direcţionate în zona operaţională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafaţă cu 50% mai mare faţă de cel anterior,în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienţi (livrare şi retur gratuite, wishlist), campanii de marketingşi în lansarea unornoi versiuni ale aplicaţiei mobile. Acestea au fost principalele motoare ale creşterii Fashion Days în 2016.

Pentru 2017, nivelul investiţiilor Fashion Days va creşte proporţional cu evoluţia procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, de 50%.

„Suntem aici datorită clienţilor noştri şi vom continua să investim în servicii gândite special pentru ei, în dezvoltarea sistemelor, a aplicaţiei de mobil şi în dezvoltarea gamei de produse cu branduri noi. Vrem să le oferim constant o experienţă impecabilă de shopping”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Pentru cea de-a doua jumătate a anului, Fashion Days are în plan dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicaţiei, implementarea unei facilităţi de retur direct din contul clientului, conectarea prin reţelele sociale, un redesign al homepage-ului aplicaţiei mobile şi deschiderea de noi puncte de livrare împreună cu eMAG.

Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălţăminte şi accesorii. Din cei 4 milioane de membri Fashion Days din toate cele trei ţări Fashion Days, 65% sunt femei. Totuşi, în ultimul an, publicul masculin a crescut cu zece procente.

În România, majoritatea clienţilor provin din oraşele mari ale ţării: Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Cluj, Iaşi şi Braşov.Mai în profunzime, publicul Fashion Days este eterogen, pasionat de stil, cu o viaţă activă, program încărcat, care accesează multiple surse de informaţie şi shopping.

Clienţii Fashion Days caută o experienţă de shopping, branduri populare şi produse de calitate. În topul brandurilor cu cele mai mari vânzări se regăsesc United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Diesel, Zee Lane, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango. 

În ceea ce priveşte modalitatea de comandă, mobile-ul este prima opţiune în fashion, comenzile pe mobil atingând o creştere de peste 50% în prezent. De asemenea, clienţii Fashion Days au investit mai mult în fashion, astfel că în ultimul an şi jumătate valoarea coşului de cumpărături a înregistrat o creştere semnificativă: coşul mediu de cumpărături a ajuns la 340 Lei, în creştere cu 10% faţă de anul precedent.

Echipa Fashion Days numără în prezent aproximativ 500 angajaţi în cele 3 ţări. 34% dintre angajaţi susţin zona operaţională a business-ului, peste 15% au în grijă producţia de conţinut, iar restul se regăsesc în departamentele de Marketing, IT, Customer Service sau Commercial.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.