Fashion Days, afaceri de 136 milioane de lei în 2016. Pentru anul în curs vizează o creştere de 50%

Postat la 03 martie 2017 204 afişări

Fashion Days a înregistrat în 2016 în România o cifră de afaceri de 136 milioane de Lei în România, cu 29% mai mare faţă de anul precedent. Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei ţări (România, BUlgaria şi Ungaria) au crescut cu 17% până la 50,15 milioane de Euro comparativ cu anul anterior.

Fashion Days, afaceri de 136 milioane de lei în 2016. Pentru anul în curs vizează o creştere de 50%
Fashion Days, afaceri de 136 milioane de lei în 2016. Pentru anul în...

Investiţiile realizate în 2016 au fost direcţionate în zona operaţională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafaţă cu 50% mai mare faţă de cel anterior,în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienţi (livrare şi retur gratuite, wishlist), campanii de marketingşi în lansarea unornoi versiuni ale aplicaţiei mobile. Acestea au fost principalele motoare ale creşterii Fashion Days în 2016.

Pentru 2017, nivelul investiţiilor Fashion Days va creşte proporţional cu evoluţia procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, de 50%.
 
„Suntem aici datorită clienţilor noştri şi vom continua să investim în servicii gândite special pentru ei, în dezvoltarea sistemelor, a aplicaţiei de mobil şi în dezvoltarea gamei de produse cu branduri noi. Vrem să le oferim constant o experienţă impecabilă de shopping”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Pentru cea de-a doua jumătate a anului, Fashion Days are în plan dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicaţiei, implementarea unei facilităţi de retur direct din contul clientului, conectarea prin reţelele sociale, un redesign al homepage-ului aplicaţiei mobile şi deschiderea de noi puncte de livrare împreună cu eMAG.

Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălţăminte şi accesorii. Din cei 4 milioane de membri Fashion Days din toate cele trei ţări Fashion Days, 65% sunt femei. Totuşi, în ultimul an, publicul masculin a crescut cu zece procente.

În România, majoritatea clienţilor provin din oraşele mari ale ţării: Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Cluj, Iaşi şi Braşov.Mai în profunzime, publicul Fashion Days este eterogen, pasionat de stil, cu o viaţă activă, program încărcat, care accesează multiple surse de informaţie şi shopping.

Clienţii Fashion Days caută o experienţă de shopping, branduri populare şi produse de calitate. În topul brandurilor cu cele mai mari vânzări se regăsesc United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Diesel, Zee Lane, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango. 

În ceea ce priveşte modalitatea de comandă, mobile-ul este prima opţiune în fashion, comenzile pe mobil atingând o creştere de peste 50% în prezent. De asemenea, clienţii Fashion Days au investit mai mult în fashion, astfel că în ultimul an şi jumătate valoarea coşului de cumpărături a înregistrat o creştere semnificativă: coşul mediu de cumpărături a ajuns la 340 Lei, în creştere cu 10% faţă de anul precedent.

Echipa Fashion Days numără în prezent aproximativ 500 angajaţi în cele 3 ţări. 34% dintre angajaţi susţin zona operaţională a business-ului, peste 15% au în grijă producţia de conţinut, iar restul se regăsesc în departamentele de Marketing, IT, Customer Service sau Commercial.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

În România, 1 din 4 cupluri divorţează. Cum s-a ajuns aici În România, 1 din 4 cupluri divorţează. Cum s-a ajuns aici

Divorţul este un fenomen social tot mai prezent: nu îi ocoleşte nici pe corporatişti, nici pe antreprenori şi, după cum s-a văzut recent în presa internaţională, nici măcar pe cel mai bogat miliardar al globului.

vezi continuarea
ZF.ro
Surpriză majoră: Cine vrea să cumpere magazinele Metro Surpriză majoră: Cine vrea să cumpere magazinele Metro
Un meseriaş român s-a dus la interviul de angajare crezând că este orice alt job. Când a auzit salariul era să cadă de pe scaun. 2.600 de euro, în mână, fără alte întrebări. FIRMA care recrutează masiv şi oferă salarii gigant
ProMotor.ro
Care este SECRETUL ACESTUI SEMN DE PE MAŞINI. Toată lumea ar trebui să-l ştie! Care este SECRETUL ACESTUI SEMN DE PE MAŞINI. Toată lumea ar trebui să-l ştie!
Cea mai CONTROVERSATĂ maşină din România. DAUNĂ totală reparată bine?
Clip VIDEO filmat în România. MARIAN GODINĂ: „Manevra asta n-am mai văzut-o”
Descopera.ro
CRUZIME fără margini! Metoda prin care erau PEDEPSITE în trecut FEMEILE prea guralive. „Era ceva mai mult decât barbar” CRUZIME fără margini! Metoda prin care erau PEDEPSITE în trecut FEMEILE prea guralive. „Era ceva mai mult decât barbar”
O tânără REBELĂ a înnebunit cu ''APTITUDINILE'' sale. A fot denumită ''femeia şef''
Unul dintre cele mai aşteptate FENOMENE ASTRONOMICE ale anului 2019 va fi vizibil în România. Cum îl poţi VEDEA
Go4it.ro
Microsoft CONFIRMĂ! Utilizatorii de WINDOWS 10 vor trebui să facă o schimbare în 2019 Microsoft CONFIRMĂ! Utilizatorii de WINDOWS 10 vor trebui să facă o schimbare în 2019
NIKE lansează pantofii care se leagă singuri la şireturi! Au fost inspiraţi de filmul „Înapoi în viitor”
Cel mai de succes telefon MOTOROLA se înoarce în 2019! Design-ul ar putea fi de-a dreptul IMPRESIONANT
Csid.ro
13 lucruri despre gripă şi răceala la copiii de grădiniţă şi şcoală 13 lucruri despre gripă şi răceala la copiii de grădiniţă şi şcoală
Metoda de gătit care te otrăveşte - VIDEO by CSID
Scanerul intraoral in stomatologie: beneficii şi utilizare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.