Fanii lui Taylor Swift cer clarificări după ce suspectează folosirea AI-ului în noile promo-uri
O serie de fani ai lui Taylor Swift acuză faptul că videoclipurile promoţionale pentru noul ei album, “The Life of a Showgirl”, ar fi fost create cu ajutorul inteligenţei artificiale, cerând artistei să explice dacă tehnologia a fost folosită în campania lansată de Google.
Taylor Swift se confruntă cu o nouă controversă, după ce mai mulţi fani au observat semne suspecte în videoclipurile promoţionale pentru cel de-al 12-lea album al artistei, “The Life of a Showgirl”.
Campania, realizată în parteneriat cu Google, a inclus un „vânătoare de comori” online în care fanii au fost invitaţi să caute 12 uşi portocalii amplasate în 12 oraşe din lume, fiecare ascunzând indicii video despre piese de pe album.
Pe platformele sociale, fanii au remarcat elemente „ciudate” în clipuri, texte deformate, obiecte care dispar sau se mişcă neobişnuit şi au început să folosească hashtagul #SwiftiesAgainstAI, acuzând echipa artistei că ar fi folosit imagini generate de inteligenţă artificială.
Swift nu a promovat personal campania, iar implicarea ei directă în realizarea videoclipurilor rămâne neclară.
Clipurile au fost eliminate între timp de pe canalul ei de YouTube, unde au fost postate temporar ca Shorts.
Atât reprezentanţii lui Taylor Swift, cât şi Google, nu au oferit comentarii, scrie NBC News.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













