Dan Panciu, CEO la Fabrica de Profile: Anul acesta a început bine, ne-am relocat în fabrică nouă, am extins capacitatea de producţie
Dan Panciu, CEO la Fabrica de Profile (FDP), a spus că anul acesta a început bine, după ce a extins capacitatea de producţie prin relocare iar compania are în plan diversificarea gamei de produse.
„Ne-am relocat în fabrică nouă, am extins capacitatea de producţie şi putem deservi şi pieţe de export. În 2013 a apărut exportul pentru noi, în Rusia, pe un proiect punctual, unde am livrat produse pentru două clădiri. A trebuit să ne informăm ce înseamnă certificări să deservim bine piaţa acolo”, a spus el la conferinţa ZF "Cei mai mari jucători din economie". Compania a avut anul trecut afaceri de peste 4 milioane de euro, cu un portofoliu extins în pieţele de real estate, retail sau HoReCa atât în România cât şi la nivel internaţional.
„Ulterior ne-am uitat mai atent la exporturi şi au urmat în fiecare an exporturi punctuale pentru proiecte în industria de construcţii, HoReCa. Ne-am uitat la Bulgaria, Franţa, Austria. Viziunea a fost să intrăm aici prin intermediul specialiştilor. Reuşim să cunoaştem piaţa, să vedem cultura din ţările astea, să învăţăm din fiecare proiect, să facem paşi”.
El a mai spus că pentru un producăor local important este să participe la târguri, să acumuleze informaţii despre cum sunt văzute produsele, dacă există apetit şi unde, care sunt cele mai bune modalităţi de a duce acolo produsele.
„A fost important să ne asigurăm că avem capacitate de producţie pentru piaţa internă. Ne uităm şi la cum putem extinde colaborările pentru pieţele din jur”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













