Cum a reuşit un tânăr din Ploiesti să facă 19.300 de euro în doar patru luni

Autor: Georgiana Călin Postat la 04 august 2016 1220 afişări

„Stresul este cel mai mare duşman al creativităţii. Având şansa de a câştiga premii mari mi-a dat un sentiment general de securitate. Acum mă concentrez pe proiectele care mă interesează şi sper că voi continua să câştig din ce în ce mai mult pe viitor”, spune Mihail Lazăr Epure, un tânăr designer de 28 de ani, care a obţinut 19.300 de euro în doar patru luni.

Creativitatea este astăzi o abilitate vânată de majoritatea angajatorilor, dar pe care puţini o deţin sau ştiu să o valorifice la potenţialul maxim. Partea bună este, totuşi, că nu trebuie să ai experienţă sau studii pentru a câştiga din acest domeniu. Iar Mihail ilustrează perfect acest exemplu. Mulţi sunt surprinşi să afle că tânărul nu şi-a obţinut încă diploma universitară. Înainte să termine facultatea, acesta a riscat şi a zburat spre domeniul creativităţii şi spre freelancing.

Mihail Lazăr Epure a crescut în Ploieşti iar după liceu a decis, ca majoritatea colegilor săi, să aplice la Universitatea din Bucureşti. „Mi-am dorit o carieră în arhitectură încă de la vârsta de 12 ani”, a spus el. „Am fost mereu în căutarea unui domeniu în care creativitatea joacă un rol important. Am aplicat la liceul de arte, în clasa de arhitectură, iar apoi la Arhitectură la Bucureşti” a adăugat el. Dar în timpul facultăţii  Mihail a descoperit jovoto* printr-un prieten şi a văzut o oportunitate de a-şi începe în acel moment cariera în domeniul creativ. (nr.red. Jovoto*– platformă de brainstorming la scară largă ce reuneşte branduri mari şi ONG-uri în căutare de idei inovatoare cu peste 80.000 de profesionişti în creativitate dispuşi să vină cu soluţii).

S-a pus rapid pe treabă şi şi-a prezentat prima idee în Crowdstorm pentru Greenpeace - „Opriţi TTIP”. (TTIP este un acord comercial între SUA şi UE, care a fost negociat în spatele uşilor închise şi departe de ochii oamenilor. Greenpeace şi-a unit forţele cu jovoto pentru a găsi idei de comunicare pentru campania de oprire a TTIP).

                              Primul proiect înscris de Mihail pe platforma jovoto

Atunci când a fost întrebat despre prezentarea primei sale idei, Mihail a spus: „M-am simţit curios să văd ce se întâmplă, dacă alte reclame vor place şi ce feedback-ul voi primi de la ei. După ce au postat prima mea idee şi am obţinut feedback din partea comunităţii am înţeles repede că nu am fost suficient de bun şi am început să caut şi mai multe idei. De-a lungul timpului am început să am din ce în ce mai mult succes”. După mai multe propuneri, Mihail a început să câştige pentru ideile sale şi în aproximativ patru luni a ajuns la suma de 19.300 de euro. 

„În România industriile creative sunt tot mai multe, dar raportul dintre cerere şi ofertă în lumea arhitecturii împinge mulţi tineri absolvenţi să caute oportunităţi în alte industrii, cum ar fi design interior, design de produs sau de marketing”, a declarat Mihail când a fost întrebat despre oportunităţile de carieră pentru creativii din România. Din acest motiv, el a fost încântat să vină la jovoto - locul în care el îşi poate demonstra creativitatea şi face bani într-un mod flexibil. „Lucrul Crowdstorms la jovoto îmi dă libertatea de care am nevoie în viaţa mea de zi cu zi. Eu îmi fac propriul program şi aleg proiectele la care doresc să lucrez”, a spus acesta. „Acest sentiment de libertate este cea mai mare diferenţă între munca la jovoto şi un loc de muncă tradiţională "

„În Crowdstorming este vorba despre oameni care lucrează împreună pentru a rezolva diverse task-uri, declanşând astfel creativitatea. Acestea variază de la design de produs la grafică, de la finanţe la arhitectură. Adevărata magie apare când creativii din întreaga lume lucrează în colaborare pentru a atinge un scop comun.”, spune Mihail desrpe Crowdstorming. „Crowdstorming este un fel de brainstorming, dar la scară de internet. Este procesul unic în care designerii de produs, ilustratori, designeri de servicii, arhitecţi şi inovatori din întreaga lume se conectează, colaborează şi rezolvă provocări pentru branduri de top la nivel mondial”, adaugă acesta.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Mediafax
Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19 Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19
Moneda euro atinge un nou maxim istoric. „Pragul de 5 lei pentru un euro probabil va fi atins în mai puţin de o lună, dacă vom continua la fel”
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD
Fost ministru PSD, mesaj de susţinere pentru un candidat PNL: Este un lider transformaţional
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.