Cum a reuşit o româncă să crească cu 30% vânzările afacerii pe care o conduce, în plină panemie

Autor: Andra Stroe Postat la 15 iulie 2020 196 afişări

Cum a reuşit o româncă să crească cu 30% vânzările afacerii pe care o conduce, în plină panemie

În perioada martie - iunie 2020, comparativ cu primele două luni ale anului, BioUp, un magazin de produse 100% bio şi gourmet, a înregistrat o creştere generală constantă de 30% a mediei vânzărilor zilnice în mediul online. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate în luna aprilie 2020, cu o creştere de trei ori faţă de o zi obişnuită. De asemenea, valoarea medie a tranzacţiilor zilnice a crescut cu aproximativ 50% faţă de o perioadă obişnuită, în contextul actual.

Şi plăţile cu cardul au înregistrat o creştere spectaculoasă, de 75%, ca urmare a unor reduceri aplicate de companie pentru alegerea acestei modalităţi de plată. „În urma acestei decizii, comportamentul consumatorilor s-a schimbat şi am înregistrat o creştere a valorii coşului mediu cu 20% şi o creştere a plăţilor online cu cardul, de cele mai multe ori de la a doua achiziţie din magazinul nostru bio online”, spune Diana Ardelean, CEO BioUp.

Principala categorie care a înregistrat creşteri peste medie a fost cea de dulciuri bio vegane, fiind urmată de categoriile de ulei de măsline extravirgin presat la rece, oţet balsamic şi sos de roşii. Principalul motiv al schimbării obiceiurilor alimentare, conform unui studiu intern realizat pe clienţii BioUp, a fost dorinţa adoptării unui stil de viaţă cu totul diferit, axat pe mâncare sănătoasă, din origini sigure şi fără chimicale.

Magazinul online BioUp a intrat în piaţa produselor bio gourmet în luna noiembrie 2019. „Pentru 2020 ne propunem o extindere sănătoasă a portofoliului de produse, aşa încât clienţii noştri să găsească diversitate în magazinul nostru. (…) Mai mult de atât, ne propunem ca această extindere a portofoliului să cuprindă şi produse realizate în România, însă ţinem să precizăm faptul că şi acestea vor trece prin acelaşi proces de selecţie şi testare”, adaugă Diana Ardelean.

Reprezentanţii businessului se aşteaptă atât la o creştere totală a pieţei de produse bio anul acesta, dar şi o migrare treptată a consumatorilor din mediul offline în mediul online. Datorită creşterii treptate a gamei de produse, care a debutat cu introducerea pastelor artizanale, de provenienţă italienească până la finele anului se preconizează o creştere progresivă cu un minimum de 10% în fiecare lună.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
inregistrare,
mancare,
pandemie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.