Cu ce noutăţi vine ediţia cu numărul 23 a celui mai longeviv târg de vinuri din România

Autor: Andra Stroe Postat la 29 martie 2019 34 afişări

Ediţa cu numărul 23 a Good Wine – Bucharest Wine Fair, cel mai longeviv târg de vinuri din România, va avea loc în perioada 5 - 7 aprilie, la Romexpo, pavilion B2.

Cu ce noutăţi vine ediţia cu numărul 23 a celui mai longeviv târg de vinuri din România

Anul acesta, Good Wine împlineşte 10 ani şi îşi întâmpină vizitatorii cu un concept nou, care va include, pe lângă degustări gratuite a sute de vinuri de la cele mai importante crame, şi o serie de noutăţi pentru conceptul Good Wine. Târgul se adresează atât specialiştilor din industria viniviticolă, cât şi publicului larg, organizatorii gândind diferite activităţi pentru fiecare categorie de vizitatori.

Târgul va debuta cu un „Power Lunch” care va avea ca scop interconectarea producătorilor de vin cu reprezentanţii HORECA şi distribuitori naţionali şi internaţionali, dar şi cu o conferinţă care va aborda teme diverse precum „Tacticile şi comunităţile digitale în industria vitivinicolă şi HoReCa”, „Profilul consumatorului de evenimente din segmentul de 25 – 45 de ani” sau „Best practice în abordarea unor formate mass-market pentru produse culte”.

O noutate a ediţiei 23 a Good Wine o constituie platforma educaţională GoodWine Academy – care debutează cu patru cursuri pentru începători şi patru master classes pentru pasionaţi, toate putând fi accesate la preţuri speciale cu ocazia târgului – preţul unui curs sau seminar fiind de 35 lei. Organizatorii au făcut această ofertă pentru a facilita accesul tuturor participanţilor la informaţii de specialitate, la noutăţi şi, în special, o bază de informaţii pentru publicul aspirant care doreşte să pătrundă în lumea fascinantă a vinului.

„O parte importantă şi extrem de frumoasă a vieţii mele am dedicat-o ospitalităţii, iar vinul a fost mereu esenţial în această poveste. În ultimii ani am descoperit cu mare bucurie creşterea calitativă a vinului românesc, dar şi a evenimentelor care îl au în prim plan. Vorbim deja despre o cultură a vinului în rândul publicului din România. Cred în puterea educaţiei în orice domeniu, aşa că am transformat educaţia într-un pilon esenţial al proiectului Good Wine din acest an“, a declarat Andreea Păunescu, proprietar şi general manager al Good Wine.

GoodWine Academy va continua şi încheierea târgului cu o serie de proiecte speciale şi cursuri derulate pe tot parcursul anului. Cursurile de iniţiere de la această ediţie Good Wine vor fi susţinute de Diana Pavelescu - Secretar General ADAR (Asociaţia Degustătorilor Autorizaţi din România), membru în jurii internaţionale prestigioase şi una dintre cele mai populare şi admirate personalităţi de lifestyle oenologic din România.  

Pentru ediţia cu numărul 23 a fost creată o zona de entertainment interactiv – Good Wine Social Area - cu muzică live şi un lounge accesibil tuturor vizitatorilor, în care vor avea loc activităţi interactive şi lansări de carte ale unor autori şi specialişti din lumea lumea vinului – Sergiu Nedelea şi Cezar Vârlan.

Organizatorii au avut în vedere şi protejarea mediului, aşa că ediţia de primăvară a Good Wine 2019 este una verde, prietenoasă şi responsabilă cu mediul, aceştia dezvoltând un parteneriat cu Asociaţia Act For Tomorrow şi angajându-se, printre altele, ca toate deşeurile şi materialele de promovare produse pentru acest târg să fie reciclate. Din elementele de succes ale ediţiilor trecute este prezent Lounge-ul VIP, unde vor putea fi degustate vinuri premium şi vinuri rare.

La ediţia din 5 – 7 aprilie a târgului vor participa crame din România, dar şi importatori de vinuri şi produse gourmet sau distribuitori de accesorii HORECA. Programul de vizitare este vineri, 5 aprilie, între orele 17:00-20:00 şi sâmbătă – duminică între orele 11:00 – 20:00.

Preţul unui bilet standard este de 35 de lei pentru vineri, iar pentru sâmbătă sau duminică preţul este de 50 de lei/zi/persoană şi include acces în zona de expoziţie, food court, social area cu diferite activităţi şi degustări gratuite, dar şi un voucher de cumpărături la magazinul oficial al târgului. Există şi o categorie de bilete VIP al căror preţ este de 70 de lei pentru ziua de vineri şi de 100 de lei/zi/persoană pentru zilele de weekend. Aceste bilete oferă acces în zona de VIP Lounge unde vor avea loc degustări de vinuri rare şi premium. Doritorii vor putea achiziţiona şi abonamente standard sau VIP care permit accesul în toate cele 3 zile de eveniment, dar şi discount-uri speciale (10 – 20 %) pentru cursurile din cadrul Good Wine Academy. Cei interesaţi pot beneficia de bilete şi abonamente la preţuri reduse până pe 31 martie: 10% discount pentru 2 bilete/abonamente sau 20% discount pentru 4 bilete/abonamente.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
targ,
romexpo,
vinuri

ALEPH STORY: Cum facem ca cei care termină Podul Iloaiei din Iaşi sau Viaceslav Harnaj din Bucureşti să ajungă să câştige şi ei 2.000 de euro pe lună în agrobusiness? O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.