Confesiunile unei antreprenoare sătulă de influencerii care vor tot timpul produse gratuite. " În pandemie lucrurile s-au agravat."
Reshmi Bennett este bucătar şi brutar profesionist şi se întreabă adesea de ce oamenii pe care nu îi cunoaşte îi cer să le ofere gratuit un tort. Ea conduce brutăria şi cofetăria Anges de Sucre şi a creat o listă online cu influenceri care i-au cerut produse gratuite. „Am scris această postare pe Instagram pentru că m-am săturat de influencerii care cer tot timpul torturi gratuit. După pandemie situaţia s-a agravat şi a început să mă enerveze", spune ea, citată de BBC.
La fel ca multe companii, în urma apariţiei pandemiei de COVID-19, Reshmi a văzut o schimbare în comportamentul clienţilor săi. Deşi mulţi oameni au redus cheltuielile inutile, ea a fost la fel de ocupată, oamenii continuând să-i comande prăjiturile pentru diferite ocazii de sărbătoare.
Cu toate acestea, ea a observat şi că influencerii cereau şi mai multe cadouri. În trecut, ea a analizat modul în care aceştia ar fi putut să o ajute să îşi crească businessul, dar spune că acest mod de a-şi face publicitate nu a funcţionat pentru ea. „Nu am vândut niciodată un produs cuiva care să ne spună că ne-a văzut tortul pe postarea sau profilul cuiva. Vestea despre noi s-a dus întotdeauna din vorbă-n vorbă, de la clienţii care veneau efectiv şi cumpărau."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro