Companiile din România preiau frâiele când vine vorba de educaţie: cum vrea Bayer România să îi împrietenească pe copii cu ştiinţa

Autor: Ioana Matei Postat la 03 aprilie 2019 238 afişări

Proiectul „Baylab” a fost inclus în catalogul „Cele mai responsabile companii din România”, publicat recent de Business MAGAZIN.

Companiile din România preiau frâiele când vine vorba de educaţie: cum vrea Bayer România să îi împrietenească pe copii cu ştiinţa

Motivaţie:

Sistemul educaţional din România are de înfruntat unul dintre cele mai mari obstacole de până acum: programa şcolară încărcată, lipsa resurselor şi a oportunităţilor pe termen lung şi abordarea pur teoretică a procesului de învăţare au făcut ca rata abandonului şcolar la vârste mici şi a analfabetismului să fie printre cele mai mari din Uniunea Europeană.

Descrierea proiectului:

Răspunsul Bayer România la fenomenul abandonului şcolar a fost un proiect educaţional care îşi propune să îi împrietenească pe elevii cu vârste între 6 şi 12 ani cu ştiinţa şi învăţarea în sens larg. Lansat în 2014, Baylab scoate ştiinţa din clasicele manuale şi săli de clasă şi îi invită pe cei mici să descopere lumea înconjurătoare prin joacă şi explorare. Totul se realizează în sesiuni de experimente de 60 de minute, susţinute de profesori specializaţi în metoda investigaţiei.

Pe parcursul celor cinci ediţii, Baylab a evoluat dintr-un proiect pilot într-un eveniment internaţional, desfăşurat în cinci oraşe din România şi în Republica Moldova, vizitat anual de câteva mii de copii.

Rezultate:

În cazul celei mai recente ediţii, din 2018, evenimentul s-a desfăşurat în Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Constanţa, Cluj-Napoca şi Republica Moldova (Chişinău), timp de trei săptămâni. În cadrul acestuia au fost implicate peste 20 de persoane. Au fost organizate sesiuni de 60 de minute, cu experimente ştiinţifice realizate de către elevi cu ajutorul profesorilor parteneri, pe baza unor materiale didactice oferite şcolilor din oraşe participante.


Cifră de afaceri netă în anul 2017

~ 198 mil. euro

Număr de angajaţi

210

Valoarea investiţiei

24.000 euro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Ponderea contractelor de muncă plătite cu salariul minim a crescut de la 7,5% în 2011 la 31,5% în 2019. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.