Cine vrea să dezvolte o aplicaţie mobilă are 1,8 milioane de competitori. Inovaţia şi nişarea sunt condiţia supravieţuirii. GALERIE FOTO

Autor: Andreea Anghel, Andrei Cîrchelan Postat la 17 aprilie 2013 43 afişări

Dezvoltatorii locali de aplicaţii pentru smartphone-uri şi ta­blete activează într-o piaţă globală unde în prezent se găsesc aproximativ 1,8 milioane de aplicaţii.

Cine vrea să dezvolte o aplicaţie mobilă are 1,8 milioane de competitori. Inovaţia şi nişarea sunt condiţia supravieţuirii. GALERIE FOTO

„Am primit deja foar­te multe propuneri de aplicaţii. O parte sunt inte­re­sante, o parte nu, nu pentru că nu ar fi interesante pentru strategia noastră, ci pentru că aplicaţii multe există, iar aplicaţiile bune pot fi numărate pe degete şi costă. Nu oricine îşi poate permite timpul şi banii pentru a face ceva serios. Ope­ratorii din telecom sunt un canal excepţional pentru dezvoltatorii de aplicaţii care chiar merită“, a declarat Bog­dan Ţibrin, VAS, Data & Handset De­velop­ment Ma­na­ger în cadrul Cos­mote Ro­mâ­nia, pre­zent ieri la ZF Mo­bilio ’13, un eve­niment organizat de Ziarul Finan­ciar în par­teneriat cu SIVECO, Bitde­fender, Total­Soft, Micro­soft, MasterCard şi CertSign. El a adăugat că „are loc o repliere a dezvoltatorilor ca în imobiliare. Lumea a stat şi a crezut că a ţine preţul sus e în continuare un business. Nu mai e cazul. Dezvoltatorii au fost con­vinşi că nu merge să ceară preţuri aşa cum sunt în Occident. Sunt minţi de dezvoltatori fan­tas­tice, progra­matori foarte buni, care au înţeles că mai degrabă intră într-un parteneriat cu opera­torul decât să suporte singuri cheltuielile“.

Astfel, în momentul de faţă, potrivit specialiştilor, aplicaţiile şi operatorii de tele­comunicaţii ar trebui să funcţioneze ca elemente ale unui ecosistem, în care apli­caţiile comunică între ele, iar operatorii îi oferă utiliza­torului valoare adăugată la serviciile şi telefoanele pe care le includ în oferte. Apli­caţiile în sine ar veni ca răspuns la o nevoie a uti­liza­torului sau ca extensii ale unor businessuri deja exis­tente, pe care să le îmbună­tăţească.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

citeste si:

/actualitate/cine-vrea-sa-dezvolte-o-aplicatie-mobila-are-1-8-milioane-de-competitori-inovatia-si-nisarea-sunt-conditia-supravietuirii-galerie-foto-10756364
10756364
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Universitatea Babeş-Bolyai a cumpărat cu 40 mil. lei hotelul Opera Plaza din Cluj-Napoca. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.