Cine este managerul care aduce laptele cu caimac pe mesele românilor

Autor: Andra Stroe Postat la 25 august 2019 278 afişări

„Este foarte important să avem grijă de oamenii cu care lucrăm. Oamenii trebuie respectaţi, iar noi trebuie să lucrăm cu ei cot la cot.”

Cine este managerul care aduce laptele cu caimac pe mesele românilor

Adrian Cocan este manager al brandului Lăptăria cu Caimac, parte integrantă a producătorului de lactate Agroserv Măriuţa, un business cu 134 de angajaţi şi o cifră de afaceri în 2018 de aproape 10 milioane de euro.

El conduce o echipă de 34 de persoane, însă estimează că până la finele anului vor fi în total 50 de oameni. Potrivit lui Adrian Cocan, cel mai dificil moment din cariera sa a venit odată cu criza. „Am încercat antreprenoriatul în 2008 şi 2009, însă până la începutul lui 2010 ambele companii înfiinţate s-au închis. Am revenit apoi în corporaţii pentru a alege cu mai multă atenţie momentul unei iniţiative personale.” În 2014, împreună cu soţia sa, el a luat decizia de a începe demersurile pentru transformarea fermei Agroserv Măriuţa într-un brand cu propria fabrică de procesare. „A fost un moment cheie pentru noi, dar şi un moment plin de creativitate şi muncă în echipă, iar proiectul a presupus o investiţie de peste 5 milioane de euro. Atunci am încheiat activitatea pe care o aveam în multinaţionale şi am început să conturăm proiectul fabricii.” Brandul Lăptăria cu Caimac a avut lansarea în iunie 2018 şi este, spune el, cea mai mare realizare din cariera sa. Din experienţa internaţională a antreprenorului, care este absolvent al SNSPA, secţia Comunicare şi relaţii publice, fac parte o serie de cursuri de specialitate, precum şi realizarea unor proiecte pentru pieţele din Europa de Sud-Est, Orientul Mijlociu şi nordul Africii.

Profilul lui Adrian Cocan a apărut în catalogul 100 TINERI MANAGERI DE TOP 2019.

Urmărește Business Magazin

Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est
Criză la Craiova. În secţia ATI a Spitalului de Boli Infecţioase nu mai este niciun loc liber
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.