CEO Europa Centrală şi de Est al UPC vine la conferinţa Mediafax Talks about the Value of Broadband

Autor: Departamentul Economic Postat la 04 iunie 2014 28 afişări

Betzalel Kenigsztein, CEO Europa Centrală şi de Est al UPC, vine la conferinţa "Mediafax Talks about the Value of Broadband", organizată de Agenţia de presă Mediafax marţi, 10 iunie, începând cu ora 13.30, în Bucureşti, la hotelul Radisson Blu, sala Atlas.

El va fi guest speaker la eveniment, alături de preşedintele Asociaţiei Europene de Comunicaţii prin Cablu (Cable Europe), Manuel Kohnstamm, care a confirmat participarea şi va deschide conferinţa.

Betzalel Kenigsztein s-a născut în 1961, în Argentina, într-o familie originară din Polonia şi şi-a construit educaţia şi cariera în Israel. A absolvit un MBA la Bar Ilan University in Israel, specializarea Marketing, este licenţiat in stiinţe cu diploma Cum Laude la Technion, un institut israelian lider mondial în tehnologie. Vorbeşte fluent engleza, spaniola şi ebraica.

Înainte de a se alătura echipei UPC, între 1989 şi 2003 a deţinut mai multe poziţii de management la Tevel şi Tevel Telecom, liderul pieţei de televiziune prin cablu din Israel, la acel moment deţinută în proporţie de 50% de compania-mamă a UPC. A construit infrastructura reţelei de cablu a Tevel, iar apoi a fost responsabil de modernizarea acesteia şi lansarea unor servicii şi tehnologii avansate şi, de asemenea, a condus şi Departamentul de Business Development. În 2002 a fost numit General Manager al Tevel Telecom, unde a lansat servicii de internet şi telefonie la compania rezultată în urma achiziţionării a trei operatori de cablu din Israel.

Betzalel Kenigsztein a acumulat o experienţă relevantă de peste 20 de ani în această industrie. El s-a alăturat companiei în anul 2004, ocupând poziţia de Chief Technology Officer la UPC Olanda, cea mai mare operaţiune UPC la acea vreme. El a avut o contribuţie semnificativă în procesul de inovare şi modernizare a reţelei UPC Olanda, una dintre cele mai performante din lume. Betzalel a preluat conducerea Regiunii Europa Centrală şi de Est în august 2013, anterior deţinând funcţia de Managing Director al UPC Ungaria din anul 2009.

În calitate de Managing Director pentru Regiunea Europa Centrală şi de Est, Betzalel Kenigsztein coordonează operaţiunile ţărilor din regiune, şi anume Polonia, Ungaria, Romania, Cehia, Slovacia, precum şi activităţile de DTH.

Manuel Kohnstamm este preşedinte al Asociaţiei Europene de Comunicaţii prin Cablu (Cable Europe) şi vicepreşedinte şi Chief Policy Officer la Liberty Global din martie 2012. El a absolvit Stiinţele Politice, deţine un doctorat în drept internaţional şi european la Universitatea din Amsterdam, este licenţiat şi în Relaţii Internationale la Clingendael Diplomat School in Haga şi absolvent al programului de management al cablului la Harvard Business School in Boston (USA).

Manuel Kohnstamm îşi desfăşoară activitatea în Amsterdam şi Bruxelles şi este responsabil de dezvoltarea şi implementarea strategiei de reglementare, politici publice şi relaţii guvernamentale la Liberty Global. De asemenea, el este şi membru al Consiliului de Supervizare al Unitymedia Kabel BW GmbH, compania din Germania afiliată Liberty Global şi membru în Consiliul de Administraţie al Telenet Group Holding NV, filiala belgiană a Liberty Global.

Manuel Kohnstamm s-a alăturat companiei United Pan-Europe Communications NV (UPC), care ulterior a fuzionat cu Liberty Media, devenind Liberty Global Europe Holding NV în septembrie 1999 şi a deţinut diverse poziţii, în domenii precum relaţii guvernamentale, politici publice şi comunicare.

A venit la UPC de la Time Warner Inc. unde a lucrat din 1992, ultima poziţie deţinută fiind aceea de Vicepreşedinte Afaceri Publice la Bruxelles pentru afiliatele Time Inc., Warner Bros. şi Turner Broadcasting. Înainte de Time Warner, Manuel a colaborat cu Grupul de consultanţă European Research Associates din Bruxelles, unde a desfăşurat studii macroeconomice şi politice pentru industriile de telecomunicaţii şi apărare.

Conferinţa "Mediafax Talks about the Value of Broadband" va reuni circa 150 de invitaţi, având structura următoare: reprezentanţi ai Guvernului României – Ministerul pentru Societatea Informaţională şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, reprezentanţi ANCOM, Consiliului Concurenţei şi ANPC, reprezentanţi ai Consiliilor Judeţene şi ai primăriilor, reprezentanţi ai companiilor telecom şi IT din România, membrii Camerei de Comerţ Româno-Germane, ai Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Franceze, precum şi ai altor camere de comerţ, reprezentanţi ai ambasadelor, conducerea şi membri ai asociaţiilor profesionale şi de business din România, reprezentanţi ai managementului companiilor din diverse sectoare economice, precum şi reprezentanţi ai mass-media din presă scrisă, radio şi TV.

Întrucât trăim într-o societate digitală în continuă dezvoltare, unde noi tehnologii sunt descoperite şi implementate continuu, este foarte important să ţinem pasul cu toate acestea atât în plan personal, pentru a ne uşura viaţa, cât şi în business, prin dezvoltarea afacerilor şi obţinerea de avantaje în faţa competitorilor.

În 2013, broadband-ul fix era disponibil pentru peste 90% dintre europeni. Conform estimărilor realizate de Comisia Europeană, până în 2020 vor avea acces la internet de cel puţin 30 Mbs peste 60% dintre români. România are deja acces la broadband peste 30 Mbps, iar această oportunitate trebuie fructificată, având în vedere că una din patru (25%) sunt subscripţii de viteză mare, în timp ce media europeană este de 6%. În 2013, 42% dintre români nu utilizaseră niciodată Internetul, faţă de media UE de 21%, ceea ce favorizează în viitor conexiunile de mare viteză şi facilitarea comerţului online în condiţiile creşterii accesului la Internet. Canalele online au devenit un mediu important în interacţiunea dintre companii şi clienţi: aproximativ 47% dintre europeni fac cumpărături online, iar 12% transfrontalier, În timp ce în România, doar 8,3% fac lunar cumparaturi online şi numai 1,3% transfrontalier.

De aceea, Agenţia de presă Mediafax îşi propune prin această conferinţă nu numai să intermedieze relaţia dintre autoritǎţi şi cei implicaţi în activitatea de business, ci şi să ofere informaţii relevante participanţilor, dar şi să aducă în atenţia publică situaţia şi noutăţile în broadband, precum şi importanţa pentru economia românească şi viaţa de zi cu zi.

Temele de discuţie ale conferinţei vor viza măsurile pe care statul le poate lua pentru a îmbunătăţi infrastructura de telecomunicaţii şi pentru a facilita accesul la broadband pentru toată populaţia României, informaţiile necesare preşedinţilor Consiliilor Judeţene şi primarilor astfel încât să le ofere cetăţenilor posibilitatea să folosească într-un procent cât mai mare broadbandul, stimularea adopţiei de broadband în România, ce au făcut companiile de telecom şi ce trebuie să facă statul pentru a mări procentul de utilizare a broadbandului, dar şi investiţiile deja făcute de companiile care furnizează broadband şi cele pe care le au în vedere pentru perioada următoare.

De asemenea, vor fi supuse dezbaterii şi alte teme precum: modalitatea prin care statul poate determina companiile de telecom să continue investiţiile în acest sector, impactul broadbandului asupra PIB-ului României, contribuţia statului, dar şi a companiilor în vederea atingerii obiectivelor setate de Agenda Digitală Europeană şi de Agenda Digitală a României, dar şi rolul ANPC şi al Consiliului Concurenţei şi punerea consumatorului pe prim plan şi sfaturile companiilor de consultanţă privind nevoile, obiceiurile şi percepţiile utilizatorilor de broadband.

Conferinţa va fi moderată de Cristian Dimitriu - Editorial Director Mediafax Group şi de Lucian Mîndruţă - Creative Marketing Manager Mediafax Group şi are ca partener compania UPC.

Mai multe detalii, agenda evenimentului "Mediafax Talks about the Value of Broadband" şi înscrierile pentru participare le puteţi găsi pe website-ul: http://www.mediafaxtalks.ro/category/value-of-broadband

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
BROADBAND,
CONFERINŢĂ,
/actualitate/ceo-europa-centrala-si-de-est-al-upc-vine-la-conferinta-mediafax-talks-about-the-value-of-broadband-12689953
12689953
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.