Cel mai bogat om începe lupta cu marile reţele de supermarketuri şi vine cu o ofertă care poate lua o parte importantă din clienţii acestora

Autor: Andra Stroe Postat la 29 iulie 2020 20982 afişări

Cel mai bogat om începe lupta cu marile reţele de supermarketuri şi vine cu o ofertă care poate lua o parte importantă din clienţii acestora

Vânzările online de alimente s-au dublat pe fondul pandemiei, iar companiile din retailul alimentar au întâmpinat probleme în încercarea de a ţine pasul cu cererea.

Profitând de acest lucru, gigantul Amazon a decis să îşi îmbunătăţească serviciul Amazon Fresh, lansat în 2016, pentru a-şi ţine clienţii aproape şi pentru a atrage noi cumpărători, în ciuda competiţiei acerbe venite din partea unor retaileri puternici precum Tesco sau Aldi.

Potrivit BBC, Amazon Fresh oferă livrarea alimentelor în aceeaşi zi sau a doua zi pentru clienţii din Londra şi împrejurimi, care trebuie să se aboneze la Amazon Prime pentru a beneficia de acest serviciu. Portofoliul Amazon Fresh include aproximativ 10.000 de produse proaspete, refrigerate sau congelate.

Dacă până acum clienţii erau nevoiţi să plătească o taxă adiţională de livrare sau un abonament lunar pentru a beneficia de Amazon Fresh, compania va oferi de acum livrare gratuită pentru comenzile de peste 40 de lire, pentru a câştiga cât mai mulţi clienţi.

Potrivit firmei de analiză de piaţă Mintel, compania are 15 milioane de abonaţi care ar putea apela pe viitor la acest serviciu. Thomas Brereton, retail analyst la GlobalData, avertizează însă că nu va fi uşor pentru Amazon să îşi întărească poziţia pe o piaţă dominată de competitori puternici.

„În prezent, oamenii nu caută Amazon pentru a-şi cumpăra mâncare. Retailul alimentar şi non-alimentar sunt două concepte foarte diferite, iar Amazon trebuie să fie atentă să nu îşi subestimeze competitorii din piaţa britanică de alimente. Ei trebuie să îşi crească popularitatea brandului pe acest segment, lucru care presupune investiţii importante."

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
amazon,
alimente,
serviciu

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.