Ce să faci ca să îţi îmbunătăţeşti cariera în 2013
Angajatorii vor rămâne şi anul viitor precauţi în legătură cu banii cheltuiţi, iar unul dintre aspectele la care vor fi atenţi sunt abilităţile angajaţilor, scriu jurnaliştii de la The Wall Street Journal. În 2013 competenţele de bază nu vor fi suficiente dacă angajaţii doresc să avanseze în poziţii sau să îşi schimbe locul de muncă. Astfel, au fost identificate patru calităţi esenţiale pe ei ar trebui să le aibă
1. Claritate în comunicare
Pentru recrutori, comunicarea clară poate oferi o imagine asupra stilului de lucru al viitorului angajat. "Pot să plec după o conversaţie de cinci minute şi să văd ce trezeşte entuziasmul unui angajat înţelegând astfel ce este important pentru el", a declarat Holly Paul, lider în recrutare pentru PricewaterhouseCoopers. Acest lucru este important mai ales datorită creşterii comunicării prin online care scade abilitatea angajaţilor de a ţine o prezentare. De asemenea, unii nu comunică bine în scris şi nu pot scrie coerent mai mult de 140 de caractere.
2. Branding personal
Executivii din domeniul resurselor umane monitorizează blogurile, siteurile de socializare şi cele profesionale în căutarea candidaţilor şi este important ca acestora să le placă ce găsesc."Acela este brandul tău, modul în care tu te prezinţi" a declarat şi Peter Handal, CEO al Dale Carnegie Training pentru publicaţia citată. Acest lucru este valabil şi pentru angajatorii care vor să îşi creeze branduri personale atractive, care să placă angajaţilor: "Din ce în ce mai mulţi angajatori caută oameni care să posteze în numele lor pe siteurile de socializare sau pe bloguri, să construiască o audienţă prin intermediul unor texte captivante" a declarat Handal.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro