Ce oferă noua aplicaţie de mobile banking de la UniCredit

Postat la 06 octombrie 2012 710 afişări

UniCredit Ţiriac Bank a lansat aplicaţia de mobile banking, disponibilă pentru aproape orice tip de telefon sau tabletă: iPhone, iPad, BlackBerry, Nokia, Samsung, HTC, LG, Motorola, Sony Ericsson etc. Clientul poate solicita noua aplicaţie fie într-una din sucursalele băncii, fie prin contul deja existent de online banking, folosind submeniul dedicat. În maximum 48 ore, clientul primeşte, prin sms, din partea UniCredit Ţiriac Bank, datele necesare descărcării aplicaţiei şi validării propriului cont. Aplicaţia securizată este descărcată direct pe telefonul mobil/tableta clientului, pe aproape orice telefon mobil, indiferent de reţeaua de telefonie mobilă naţională sau din străinătate.

O inovaţie aplicată pentru serviciile bancare pe telefonul mobil, comparativ cu utilizarea unui desktop/laptop, este înlocuirea token-ului cu un program de securitate în aplicaţie. Astfel, codul de securitate poate fi acum introdus direct de pe terminal/telefonul mobil. Accesul la aplicaţie este, astfel, protejat de codul de activare, codul PIN definit de client şi de codul de securitate încorporat în aplicaţie.

Costurile de utilizare se ridică la 2 lei pe lună, iar serviciul este oferit gratuit în cadrul anumitor pachete. Pentru tranzacţiile efectuate prin mobile banking, clienţilor le sunt percepute aceleaşi comisioane aferente plăţilor efectuate prin online banking. Operaţiunile efectuate prin ambele canale sunt gratuite în cazul tranzacţiilor între conturi deschise la UniCredit Ţiriac Bank sau cu 50% mai ieftine în raport cu cele efectuate la ghişeele băncii în cazul tranzacţiilor către conturi deschise la alte bănci.

"Mobile B@nking şi Online B@nking reprezintă unele dintre cele mai dinamice servicii oferite de banca noastră, deoarece suntem conştienţi că este foarte important să ţinem pasul cu inovaţiile tehnologice", a declarat Bogdan Spuză, director de marketing & segmente în cadrul diviziei Retail a UniCredit Ţiriac Bank.

Numărul utilizatorilor de servicii bancare prin internet de la UniCredit Ţiriac Bank a ajuns, la jumătatea acestui an, la peste 116.000 de clienţi, dintre care peste 79.000 sunt persoane fizice şi 37.000 persoane juridice.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/ce-ofera-noua-aplicatie-de-mobile-banking-de-la-unicredit-10170159
10170159
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.