LIVE: ZF REAL ESTATE by Storia.ro - Pariul pe turismul românesc

Ce măsuri ar trebui să respecte restaurantele pentru a spori gradul de protecţie al clienţilor şi angajaţilor în faţa coronavirusului

Postat la 29 mai 2020 141 afişări

Ce măsuri ar trebui să respecte restaurantele pentru a spori gradul de protecţie al clienţilor şi angajaţilor în faţa coronavirusului

Pe măsură ce restaurantele redeschid sălile de luat masa, mulţi oameni sunt dornici să mănânce din nou în locurile preferate. Cu toate acestea, clienţii trebuie să fie atenţi la anumite aspecte care indică faptul că unele restaurante nu sunt în prezent sigure. „Singurul lucru pe care îl cunoaştem este că virusul este încă acolo", a declarat pentru Business Insider Celeste Monforton, lector în domeniul sănătăţii publice la Texas State University, adăugând că virusul nu respectă un calendar şi, odată cu ridicarea restricţiilor, nu se retrage singur de la o anumită dată.

Experţii au creat linii directoare pentru a menţine restaurantele cât mai în siguranţă pe măsură ce acestea redeschid sălile de mese. Restaurantele care respectă aceste îndrumări vor fi mult mai sigure decât cele care nu au făcut ajustări pentru a proteja clienţii şi angajaţii împotriva coronavirusului. Iată câteva aspecte de care ar trebui să ţineţi cont când decideţi să treceţi pragul unei unităţi.

Distanţarea socială este esenţială pentru a menţine în siguranţă clienţii şi angajaţii. Şi, practic, este imposibil să ţii clienţii la şase metri distanţă unul de celălalt dacă fiecare masă este deschisă. Majoritatea restaurantelor marchează faptul că anumite mese sunt scoase din uz, iar alţii le scot pur şi simplu din sală. Dacă fiecare masă este deschisă şi restaurantul are la fel de multe locuri ca înainte de pandemie, ar trebui să evitaţi acest loc, scriu cei de la Business Insider.

În timp ce blocarea unor mese poate ajuta la promovarea distanţării sociale, ar trebui să fiţi conştienţi de aglomeraţia din întregul restaurant. Dacă oamenii se strâng în grupuri mari în jurul unui bar pentru a comanda băuturi, evitaţi acea parte a restaurantului sau evitaţi restaurantul în întregime.

Un restaurant aerisit, cu ferestre mari şi ventilaţie bună este mai sigur decât un loc cu un flux de aer slab, care se bazează pe aerul condiţionat pentru a răcori clienţii, într-o cameră ticsită, şi care poate contribui la împrăştierea virusului. Cercetătorii au recomandat creşterea distanţei dintre mese şi îmbunătăţirea ventilaţiei pentru a preveni răspândirea coronavirusului în restaurante. Sau, chiar mai bine, alege un restaurant cu locuri în aer liber. Curăţenia şi igienizarea spaţiilor este de asemenea un factor deosebit de important.

Ideal ar fi ca toată lumea să poarte o mască atunci când se află înăuntru sau la mai puţin de şase metri faţă de alte persoane. Cu toate acestea, acest lucru este dificil de făcut în timp ce mănânci. Restaurantele ar trebui să solicite angajaţilor să poarte măşti. În bucătării, poate fi dificil să aplici cu stricteţe distanţarea socială, iar chelnerii sunt nevoiţi să vină în contact cu clienţii atunci când servesc mâncare, însă angajaţii care poartă măşti pot indica, de asemenea, dacă restaurantul ia în serios măsurile de siguranţă. Este greu de spus cât de atenţi sunt angajaţii care respectă politicile de igienizare, dar este clar dacă oamenii poartă măşti.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
restaurante,
angajati

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.