Ce haine şi accesorii îşi doresc românii şi ce buget au pentru shopping

Autor: Florin Casota Postat la 17 iulie 2017 171 afişări  

Românii îşi doresc articole vestimentare, încălţăminte şi accesorii în tendinţe de la branduri de top şi pentru a căror achiziţie sunt dispuşi să aloce un buget mediu de aproximativ 150 de lei per produs, potrivit unei analize Fashion Days realizate pe baza selecţiei de produse adăugate de clienţi în secţiunea FAVORITE de pe site-ul retailerului în ultimele şase luni.

Ce haine şi accesorii îşi doresc românii şi ce buget au pentru shopping
Ce haine şi accesorii îşi doresc românii şi ce buget au pentru...

În perioada analizată, românii şi-au dorit, cu precădere, produse din categoriile: pantofi sport casual, genţi şi accesorii, inclusiv ceasuri, şi rochii.

În topul brandurilor adăugate în secţiunea FAVORITE s-au aflat: NEXT, GUESS, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.

Aproximativ 79% din articolele existente în secţiunea FAVORITE au fost adăugate de femei, fapt ce se reflectă şi în comportamentul de achiziţie; în mod obişnuit, 65% din clienţii Fashion Days fiind femei.

În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienţi au fost adăugate în secţiunea FAVORITE direct din aplicaţiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă.

Utilizatorii aplicaţiei mobile din cele trei ţări în care este prezent brandul Fashion Days, România, Bulgaria şi Ungaria, au preferat în unanimitate produsele brandului NEXT. Alte branduri vizualizate şi salvate în secţiunea FAVORITE, mai ales prin intermediul aplicaţiei mobile sunt cele de articole sportive, precum Puma, Asics şi Nike.

Articolele pentru casă, dar şi produsele mai scumpe, precum ceasurile, s-au regăsit, mai ales, în topul articolelor adăugate în secţiunea FAVORITE de pe desktop şi din browserele pentru mobil sau tabletă.

În prima jumătate a anului, clienţii Fashion Days au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei.

Cum arată topul produselor preferate de români:
1. Sandale argintii NEXT – adăugate de peste 300 de ori în secţiunea FAVORITE;
2. Rochie cu imprimeu floral NEXT - adăugată de peste 250 de ori în secţiunea FAVORITE;
3. Ceas Fossil – adăugat de peste 200 ori în secţiunea FAVORITE.

În materie de produse preferate, alegerile clienţilor Fashion Days din România, Bulgaria şi Ungaria diferă, astfel:

Top produse preferate de clienţii din Ungaria:
1. Cizme de piele Bullboxer;
2. Geantă shopper Levi’s;
3. Ceas Fossil.

Top produse preferate de clienţii din Bulgaria:
1. Geantă de mână Mango;
2. Cizme înalte Kimberfeel;
3. Ceas Lacoste.

Potrivit analizei Fashion Days, preferinţele clienţilor din secţiunea FAVORITE se reflectă în achiziţiile pe care aceştia le fac ulterior, atât din punctul de vedere al categoriilor de produse, cât şi al selecţiei de branduri.

„Pentru că şi preţul este un argument important în decizia de achiziţie, clienţii Fashion Days se pregătesc pentru campaniile pe care le organizăm, crescând numărul de produse pe care le adaugă în secţiunea FAVORITE în apropierea evenimentelor importante de discounturi cu circa 24%, faţă de o perioadă obişnuită. Astfel, clienţii sunt notificaţi imediat ce produsele pe care şi le doresc pot fi cumpărate la preţuri mai mici, sub bugetul estimat iniţial”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Preţul mediu al unui produs adăugat de clienţii Fashion Days în FAVORITE este de 150 de lei, iar cele mai scumpe produse dorite în ultimele şase luni au fost din categoria ceasurilor:

• Ceas de damă Aviation, la preţul de 11.976 de lei;
• Ceas bărbătesc Black&Coral Chrono Aviation, la preţul de 11.311 de lei;
• Ceas de damă negru şi argintiu cu diamante Eliro, la preţul de 10.696 de lei.
 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

„Un lider nu se formează. Ai stofă de lider sau nu" „Un lider nu se formează. Ai stofă de lider sau nu"

​Dacă ar putea da timpul înapoi, Mădălin Mihailovici ar alege să fie chirurg, însă de zece ani activează în cadrul companiei Veolia România, al cărei CEO a devenit anul trecut. în paralel, face parte din corpul profesoral al universitĂţii tehnice de construcţii bucureşti. dacă În mediul academic a intrat în urmă cu peste un sfert de secol, domeniul hidrotehnic i-a fost familiar încă din copilărie, prin prisma meseriei tatălui său. Este pasionat de maşini şi fotbal şi spune că iubeşte apa. Care este povestea sa şi cum a ajuns să ocupe poziţia de lider al unuia dintre principalii furnizori de apă, energie şi canalizare din piaţa locală?

vezi continuarea
ZF.ro
LOVITURĂ URIAŞĂ: Unul dintre cele mai mari branduri de magazine DISPARE total din piaţă. TOATE magazinele se vor ÎNCHIDE LOVITURĂ URIAŞĂ: Unul dintre cele mai mari branduri de magazine DISPARE total din piaţă. TOATE magazinele se vor ÎNCHIDE
CRIZĂ pe piaţa imobiliară! Vânzările de apartamente şi preţurile sunt într-o prăbuşire TOTALĂ. Veştile ZDROBITOARE au venit, iar rezultatul întrece cele mai negre aşteptări
ONE.ro
Premieră în familia regală bitanică. Vărul Reginei Elisabeta s-a căsătorit cu un bărbat şi a fost condus la altar de fosta soţie Premieră în familia regală bitanică. Vărul Reginei Elisabeta s-a căsătorit cu un bărbat şi a fost condus la altar de fosta soţie
Moise Guran a făcut împrumut la bancă şi a jucat toţi banii la bursă: „În 7 ani, de la 50 de milioane de lei vechi...
Dezvăluire şocantă pentru Al Bano şi Romina Power! Ce s-a întâmplat cu fiica lor, dispărută în urmă cu 22 de ani
Descopera.ro
În PREMIERĂ glactică, japonezii au reuşit să aterizeze cu două nave pe un ASTEROID şi au trimis şi imagini. ''Este un moment ISTORIC, ne răspunde la marea întrebare a OMENIRII'' În PREMIERĂ glactică, japonezii au reuşit să aterizeze cu două nave pe un ASTEROID şi au trimis şi imagini. ''Este un moment ISTORIC, ne răspunde la marea întrebare a OMENIRII''
ADEVĂRATUL motiv pentru care Observatorul unde se căuta VIAŢĂ EXTRATERESTRĂ a fost închis a ieşit la iveală. Ce făceau angajaţii în timpul programului este ŞOCANT: ''Pe camere se vede cum...''
Românca din BĂICOI care l-a îngenunchiat pe nepotul ŢARULUI Nicolae I. A luat-o de nevastă şi la scurt timp i-a venit SFÂRŞITUL
Go4it.ro
Cum să foloseşti WAZE direct pe ecranul din maşină folosind un IPHONE Cum să foloseşti WAZE direct pe ecranul din maşină folosind un IPHONE
HUAWEI a mers la lansarea IPHONE XS şi a oferit cumpărătorilor suc FĂRĂ MERE
Fondatorii Instagram părăsesc Facebook
Csid.ro
Ceaiul verde: cum îl alegem ca să fie eficient Ceaiul verde: cum îl alegem ca să fie eficient
Cătina, ginseng românesc: beneficii VIDEO
Dislipidemie: cauze şi tratament

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.