Câţiva tineri au făcut în Bucureşti un proiect unic în Sud-Estul Europei cu 300.000 euro: “Ne-am dat seama că nu exista aşa ceva”

Postat la 09 martie 2018 61 afişări

Contribuţia industriilor creative la formarea PIB-ului ar putea ajunge în 2020 la circa 10%, după ce din 2014 acest domeniu a ajuns să aibă o pondere mai mare decât agricultura.

Câţiva tineri au făcut în Bucureşti un proiect unic în Sud-Estul Europei cu 300.000 euro: “Ne-am dat seama că nu exista aşa ceva”

 În absenţa unui partener de dialog la nivelul statului, cei care se încăpăţânează să rămână în tabăra creativilor au învăţat că lucrurile nu se întâmplă decât dacă le fac ei să se întâmple. Aşa a apărut în Bucureşti şi prima bibliotecă de materiale din sud-estul Europei, Mater, o investiţie de circa 300.000 de euro care are în spate şi cea mai mare campanie de crowd-funding derulată vreodată în România.

 

MATER s-a deschis anul trecut într-un spaţiu de circa 1.000 de metri pătraţi, la parterul unei clădiri închiriate de la fosta fabrică Industria Bumbacului de pe Splaiul Unirii din Bucureşti.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.