Cât de mulţumiţi sunt pasagerii de serviciile TAROM, potrivit unui studiu internaţional

Autor: Ioana Matei Postat la 01 mai 2017 389 afişări

TAROM, compania naţională de transporturi aeriene, a fost inclusă în top 10 al celor mai buni operatori de zboruri comerciale din punct de vedere al satisfacţiei clienţilor. Clasamentul a fost realizat de compania de cercetare choice şi inclus într-un articol publicat de Independent. TAROM se află pe locul 9 în acest clasament, după compania Cathay Pacific din Hong Kong şi la egalitate cu Vietnam Airlines, operatorul principal de zboruri din Vietnam.

Cât de mulţumiţi sunt pasagerii de serviciile TAROM, potrivit unui studiu internaţional

Clasamentul este condus de companiile aeriene Emirates, Avianca şi Qatar Airlines. Cercetarea internaţională a fost organizată de Choice şi a avut 11.273 de respondenţi. Au răspuns întrebărilor din cercetare clienţi din Australia, Belgia, Brazilia, Danemarca, Franţa, Italia, Portugalia şi Spania; ei au atribuit puncte referitoare la punctualitate, modul în care se face check in-ul, îmbarcare, comportamentul angajaţilor, confort, mâncarea oferită în aeronave, siguranţă şi tarifele de zbor. 

 

Numărul maxim pe care o companie putea să îl primească era 10; iar TAROM a ajuns la 7,79 puncte, la doar 0,5 puncte diferenţă faţă de Emirates, care a avut 8,29 puncte, potrivit independent.co.uk: 

 

1. Emirates8,29

2. Avianca8,17

3. Qatar Airlines8,15

4. Luxair8,1

5. Singapore Airlines8,1

6. Azul Brazilian8,08

7. Thai Airways International8,02

8. Cathay Pacific7,94

9. TAROM7,79

10. Vietnam Airlines  7,79

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.